Yavel Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvem handler dere hos? Ser at banken min har avtale med Norne Securities, er det noen andre som er å anbefale? Forøvrig kurtasje; fra 0,05 %, minimum kr. 95,- (tilbud 3 første månedene der det kun er 0,05% i kurtasje) Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Nordnet med mini kurtasje https://www.nordnet.no/mux/web/nordnet/pricelist.html 0,10 % / Min. 39 NOK Edit: Hyggelig titt innom Nordnet-kontoen i dag. 10% ekstra Gjensidige-aksjer Endret 12. desember 2011 av Wisd0m Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fytti grisen som Funcom går - ganske happy jeg kjøpte meg inn i går ja. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Himmel og hav. Frem mot lansering av neste spill vil vel hypen bringe kursen enda høyere... Så det var dagens case på investtech, men CMC har selvsagt ikke CFD på denne aksjen. =) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kjøp Funcom noen mnd før release så er det bare og gå short når spillet har kommet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Kjøret fortsetter?! Når er det release? Edit: Veldig fornøyd med mitt Limitkjøp av DNB. Fikk dem på 51,6. Litt mindre fornøyd med at jeg gikk Short på Saab i går... Endret 13. desember 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Release er planlagt Q1 2012. Solgte meg ut i dag morges etter at aksjen hadde gått 17%, håper på en dipp ned til rundt 10 kroner så går jeg inn igjen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Fy faen som Funcom går opp, glad jeg kjøpte meg inn i sommer. Jeg hadde ikke ventet veldig lenge hvis du vil ha stor gevinst. For det vi ser nå er bare starten! Endret 13. desember 2011 av MrLG Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Aksjen klarer ikke å opprettholde et slikt momentum så veldig lenge tror jeg, så venter nok litt før jeg kjøper meg inn igjen Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Aksjen klarer ikke å opprettholde et slikt momentum så veldig lenge tror jeg, så venter nok litt før jeg kjøper meg inn igjen Vel egentlig håper jeg du har rett, for nå angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte flere aksjer i går Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noen som vet hvorfor FC går så mye? Går ikke opp 25% uten grunn.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Uten noen meldinger av noe slag - hype til neste spill... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Finner uansett 25% på en dag veldig mye. Blir nok ikke så mye på slutten av dagen. Klager jo ikke men.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Man får vel litt pump and dump før det foreligger noe konkret fra selskapet. Tipper det er gevinstsikring ut dagen nå. Endret 13. desember 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Mesteparten av hypen er nok basert på kjøpsanbefaling fra Stig Myrseth i går - aksjen gikk vel 8% da og fortsatte i dag. Er ganske sikker på at denne går kraftig ned i løpet av morgendagen, om ikke så er det nok mer tillit til aksjen enn jeg trodde - og da må jeg nok inn igjen Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Man får vel litt pump and dump før det foreligger noe konkret fra selskapet. Tipper det er gevinstsikring ut dagen nå. Ja, RSI er vel rundt 90 nå. Så er lang over 70 som regnes som overkjøpt. Vis man ser på chartet så har dager med oppgang på 10-20%, blitt fulgt opp med dager med -6 til -15%. Har det bare godt ann og shortet funcom.. Endret 13. desember 2011 av MKej Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Så tror dere det lønner seg å selge seg ut nå, og kjøpe seg inn igjen om et par dager? EDIT: Neh, tror ikke jeg tar sjangsen på det. Får heller kjøpe inn mer hvis den synker betraktelig. Endret 13. desember 2011 av MrLG Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Man får vel litt pump and dump før det foreligger noe konkret fra selskapet. Tipper det er gevinstsikring ut dagen nå. Ja, RSI er vel rundt 90 nå. Så er lang over 70 som regnes som overkjøpt. Vis man ser på chartet så har dager med oppgang på 10-20%, blitt fulgt opp med dager med -6 til -15%. Har det bare godt ann og shortet funcom.. Hvor finner du RSI MKeJ? Kunne vært interessant å se. Forøvrig mener jeg da det går an å shorte Funcom på Nordnet? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Man får vel litt pump and dump før det foreligger noe konkret fra selskapet. Tipper det er gevinstsikring ut dagen nå. Ja, RSI er vel rundt 90 nå. Så er lang over 70 som regnes som overkjøpt. Vis man ser på chartet så har dager med oppgang på 10-20%, blitt fulgt opp med dager med -6 til -15%. Har det bare godt ann og shortet funcom.. Hvor finner du RSI MKeJ? Kunne vært interessant å se. Forøvrig mener jeg da det går an å shorte Funcom på Nordnet? http://norma.netfonds.no/analysis.php?paper=FUNCOM.OSE Velg Relative strength index. Ser ikke Funcom her: https://www.nordnet.no/mux/page/blankninginl.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå