Gå til innhold

Den Store Aksjetråden

Anbefalte innlegg

GOGL går som f***, jeg ergrer meg over at jeg ikke kjøpte da den var på rundt 20. Tror nok det er for sent nå.

Lurer litt på Jinhui Shipping. Bulkrederi det og, går som bare pokker. Sannelig redd det er for sent å hente noen god gevinst der også.

Edit: Ser ut til at det er gode tider for bulkrederiene. Omtrent bare oppgang.

Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er forsent, men de som ikke har vært med har gått glipp av en hel del avkastning. Har planer om fyre inn mer penger i Golden Ocean (100.000,-120.000) så fort vi kan få litt røde dager, og at jeg får ordnet litt cash.. heh

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Hva er det som skjer? Ventet meg en ganske kraftig nedgang i dag og var nesten redd for å logge meg på for å sjekke, men så har GOGL gått rett i taket igjen! Å kjøpe 2000 aksjer for 23,2 på tirsdag var nok det smarteste valget jeg har gjort på lang tid. Muligens bortsett fra å selge Funcom til fordel for GOGL.

Målet var å tjene 40k på et år, men nå har jeg nådd målet med god margin på bare fire uker. Det er mulig vi får en kraftig rekyl snart, men resten av denne dagen skal iallfall brukes til å glise fra øre til øre. :D

Endret av Splitter P. Inegal
Lenke til kommentar
Hva er det som skjer? Ventet meg en ganske kraftig nedgang i dag og var nesten redd for å logge meg på for å sjekke, men så har GOGL gått rett i taket igjen! Å kjøpe 2000 aksjer for 23,2 på tirsdag var nok det smarteste valget jeg har gjort på lang tid. Muligens bortsett fra å selge Funcom til fordel for GOGL.

Målet var å tjene 40k på et år, men nå har jeg nådd målet med god margin på bare fire uker. Det er mulig vi får en kraftig rekyl snart, men resten av denne dagen skal iallfall brukes til å glise fra øre til øre.  :D

9102701[/snapback]

Selge Funcom til fordel for Golden Ocean noe jeg selv gjorde var lurt, det var faktisk så lurt at vi to skulle vært geni erklært ;)

Da kan jeg glede deg med at det er ventet bulkrally nok engang imorgen fredag. Tørrbulk selskapene i statene går så det griner nok en dag.

Exm +9%

Tbsi +10%

Nm +6%

Drys +8% - VANVITTIG Volum

Dsx +2%

Gnk +15%

Qmar +8%

ERE MULIG?

Vi ser nok Golden Ocean stige mellom 5-10% imorgen også. Bulk reprises I'm happy, dere som ikke har investert i GOGL, det e itt forsent!

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Ser at gullet stiger til himmels om dagen. Finnes det noen gode selskaper som driver i gull? Vet om CRU og IGE, men vet ikke så mye om noen av dem. Det er veldig fristende å kjøpe litt CRU-aksjer for å få med seg gullrallyet som nesten sikkert kommer i morgen, men er det noen som vet om gullet vil fortsette å stige, eller er det bare et lite hopp?

@brutti:

Kommer det flere GOGL-rally nå, så er jeg sikker på at jeg drømmer, men hvis noen vekker meg, henter jeg hagla! :thumbs:

Lenke til kommentar
Hvor mye investerte du i GOGL og hva var kursen da?

9107025[/snapback]

Skal vi se så har jeg tallene her ja:

Totalt Investert i Golden Ocean per nu er ca 118.000,- som gir 6000 aksjer.

Kjøpte mine første tidlig på 15.90-16.20 ca 3000 aksjer, deretter har jeg kjøpt smått på 17.00-18. Kjøpte mine siste 2000 på rundt 21,- da jeg realiserte en annen gevinst.

Lenke til kommentar
Ble litt skeptisk til GOGL da jeg leste dette.

9110738[/snapback]

Kunne neppe brydd meg mindre om slik tullete baissing som det er. Apekattene i Carnegie har jo shortet på Golden Ocean fra 16 tallet, de skal få lov være så bittre de bare vil jeg holder på mine aksjer, en longer som jeg er. Jeg skal flerdoble min formue, det skal gjøre i GOGL slik er det med den saken.

Eneste negative idag er at vi har intradags fall på 5%, men dette er nok kun en normal korreksjon etter all oppgang de siste ukene.

Ny GOGL only tråd, neh finnes jo ikke nok som skulle vært interresert i dette vil jeg tro, utrolig nok som det er.

Lenke til kommentar

Ble rødt i dag gitt, men det verste er at jeg faktisk la inn bud på 10000 aksjer i børsvinneren Simtro. Selvfølgelig la jeg inn et alt for lavt bud og fikk ikke kjøpe noe som helst. Alt hadde blitt så mye enklere om jeg bare hadde tilgang til internett på jobben. :(

Endret av Splitter P. Inegal
Lenke til kommentar
Ble rødt i dag gitt, men det verste er at jeg faktisk la inn bud på 10000 aksjer i børsvinneren Simtro. Selvfølgelig la jeg inn et alt for lavt bud og fikk ikke kjøpe noe som helst. Alt hadde blitt så mye enklere om jeg bare hadde tilgang til internett på jobben.  :(

9126478[/snapback]

Ja og imorgen ser det meget lyst ut for tørrbulk! Realistisk se Golden Ocean over 26.50 imorgen 16.30 :)

Lenke til kommentar
Ble rødt i dag gitt, men det verste er at jeg faktisk la inn bud på 10000 aksjer i børsvinneren Simtro. Selvfølgelig la jeg inn et alt for lavt bud og fikk ikke kjøpe noe som helst. Alt hadde blitt så mye enklere om jeg bare hadde tilgang til internett på jobben.  :(

9126478[/snapback]

Gjør ikke det det enklere å konsentrere seg om det man faktisk skal gjøre? Ellers er kanskje PDA eller mobilsurfing mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...