Gå til innhold

Den Store Aksjetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det gjort. Solgte unna alle Funcom aksjene mine med tap i dag, og kjøpte ennå 2500 aksjer i GOGL. Over tid er jeg nesten sikker på at denne aksjen vil stige, men kommer nok til å pisse i buksa uansett om den skulle finne på å rase nedover i morgen.

Lenke til kommentar

Huff, knall og fall over hele linjen i USA i dag. Kan ikke si at jeg gleder meg akkurat til i morgen. På en annen side er jo BDI på opptur og mye tyder på videre oppgang i morgen, noe som kan he en positiv virkning på GOGL. Uansett er det vel best å bare lukke øynene og forberede seg på en rød dag i morgen. Jeg nekter iallfall å selge noe som helst akkurat nå. :p

Endret av Splitter P. Inegal
Lenke til kommentar

Passer meg fint at det faller litt:D For nå skal jeg snart kjøpe meg inn i et eller annet.

Er det noen som har GGS som skal benytte seg av muligheten til å kjøpe aksjer til 1,- per stykk? Må ha hatt aksjer per 1.juni dough...

Lurer på om disse to nye investorene klarer å få GGS opp på bena igjen.

Lenke til kommentar
Er det noen som har GGS som skal benytte seg av muligheten til å kjøpe aksjer til 1,- per stykk? Må ha hatt aksjer per 1.juni dough...

Det er penger til halv pris, så om man har mulighet bør man selvsagt gjøre det.

9047675[/snapback]

Det vil jeg da tro, selv om det er en liten usikkerhet i om de nye investorene får firmaet opp å gå. Regner med man ikke kan selge aksjene straks etter man har fått de for halv pris.

Lenke til kommentar
Mange som er inne i GOGL og GGS her? Noe å satse på?

9047619[/snapback]

Har fått veldig stor tro på GOGL etter å ha lest litt om selskapet. GGS kan nok gå veldig mye opp på kort tid, men kan også gå like mye ned. Faktisk har jeg tro på at GGS kan komme på beina igjen, og da blir det sikkert en lang og bratt opptur, men personlig synes jeg risikoen er for stor. Synes det er bedre å satse penger på selskaper som allerede har vist at de klarer å tjene penger. Akkurat nå har jeg 5500 aksjer i GOGL, og håper på 30 - 50% oppgang før 2008

HER er det noen som har skrevet litt om hvorfor han satser på GOGL. Fyren er nok litt for opptimistisk, men har mange gode poenger.

Lenke til kommentar
Det vil jeg da tro, selv om det er en liten usikkerhet i om de nye investorene får firmaet opp å gå. Regner med man ikke kan selge aksjene straks etter man har fått de for halv pris.

Man får aksjene ca 9. august, og kan selge dem med en gang. I teorien skulle dette være priset inn allerede, men det kan være at det er mange hobbyspekulanter som ikke har fått med seg hvordan dette virker. I såfall kan prisen falle ganske mye.

Lenke til kommentar
Da var det gjort. Solgte unna alle Funcom aksjene mine med tap i dag, og kjøpte ennå 2500 aksjer i GOGL. Over tid er jeg nesten sikker på at denne aksjen vil stige, men kommer nok til å pisse i buksa uansett om den skulle finne på å rase nedover i morgen.

9039907[/snapback]

Nådde ATH idag på 19,80,- endte dog på 19,70. Jeg har stor tro på at vi kan nå 20,- på freddan ;)

Det er viktig ikke forelske seg i en aksje, dette gjelder også GOGL. Uansett tror jeg gogl er en veldig bra investering på lang sikt. Sitter med mine 4500 aksjer og hadde lett lastet opp mer om jeg hadde hatt cash for si det sånn.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

9039907[/snapback]

Nådde ATH idag på 19,80,- endte dog på 19,70. Jeg har stor tro på at vi kan nå 20,- på freddan ;)

Det er viktig ikke forelske seg i en aksje, dette gjelder også GOGL. Uansett tror jeg gogl er en veldig bra investering på lang sikt. Sitter med mine 4500 aksjer og hadde lett lastet opp mer om jeg hadde hatt cash for si det sånn.

9052658[/snapback]

Var ikke noe dumt kjøp dette nei. Jøss som den gikk de siste 30 min. Logget meg på akkurat tidsnok til å følge med, og skal si det ble spennende. :D

Lenke til kommentar

Bulk går så det GRINER etter, over i statene har Dryships Inc. et selskap som ofte sammenliknes med GOGL gått frem over 9%. Dette er signal for videre oppgang for GOGL imorra, skal ikke se bortifra at åpningen er på vell over 20.

Godnatt sov godt alle som har lastet sitt skip med GOGL, det har man grunn til nu. Imorra ere ATH så det dundrer etter!

Jeg tror at Gogl kan nå mellom 3-6% oppgang imorgen..

Endret av brutti
Lenke til kommentar
For dem som liker å bunnfiske har Telio nå en RSI på 20, og er på det laveste nivået de noen gang har vært. Jeg kommer ikke til å kjøpe lodd selv, men teknisk sett ligger det an til en liten rekyl nokså snart.

Håper ingen hørte på meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...