Gå til innhold

Den Store Aksjetråden

Anbefalte innlegg

Det er klart at det er fordeler med det.. du ser jo når du bør selge.. det er ikke så lett hvis du ikke følger med..

De gangene jeg sitter forran dataen på dagen, så blir det en del titting på kurser ;)

men det er vel helt individuelt egentlig, hva man syns fungerer best..

Jeg prøvde også det å sjekke med mobil når jeg fikk annledning.. øker spenningen hvis det er en aksje med mye fart i om dagen.. (slik AGI var..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handlet litt AGI igjen, burde ventet til i dag, hadde fått 1 kr bedre inngang da, men pytt, pytt.

Det virker ikke som om at det er noen fare for at de tipper under 64 kr, ser ut som at det er solid motstand på det nivået. Nå er det bare å vente på oppturen.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Det svir for Funcom i dag igjen. Ned nesten 4% fra start.

8687680[/snapback]

Ja var ikke helt bra, men tror jeg skal isened magen litt hehe. Satser på at det blir fart når det kommer litt nyheter fra funcom fronten samt når de begynner gjøre penger på AoC.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Får se når Statoil slipper sin kvartalsrapport i slutten av måneden, de er forventet å levere et overskudd på ca 26 milliarder, vet ikke om en positiv rapport vil innvirke så mye på dette. Så jo hvordan det gikk med Funcom når de leverte lave tall i sin kvartalsrapport, men aksjene fortsatt å stige, er vel litt forskjell i spill og ojlebransjen da :)

Har ikke kapital til å handle aksjer enda, spiller aksjespillet, morsomt det. Er ned 10 prosent, men har begynt å forstå det bedre nå, på tur opp.

Endret av Wrangle
Lenke til kommentar

Funcom var vel ikke forventet å levere spesielt høye tall, og den lave omsetningen gjør kanskje at kursen er litt påvirket av å være et hipt selskap som spillinteresserte gjerne putter penger i. Statoil må nok levere som forventet for at kursen skal holde seg.

Lenke til kommentar
Funcom var vel ikke forventet å levere spesielt høye tall, og den lave omsetningen gjør kanskje at kursen er litt påvirket av å være et hipt selskap som spillinteresserte gjerne putter penger i. Statoil må nok levere som forventet for at kursen skal holde seg.

8729737[/snapback]

Jau, Funcom e nok bare på tur opp fordi penga kommer inn.

Noen andre ideer for hva man kan kjøpe seg opp i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...