^fmj Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Simrad Optronics går bra for tiden, må takke finans.no for den. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Se opp for TTS Marine fremover. Positiv analyse fra DNB Nor med kursmål 90. Tjener penger så det griner. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ser også ut som at de har klart å bryte gjennom og kommet seg over 70. Lenke til kommentar
Barredo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 På nettfonds sin informasjon om aksjene står det "Akkumulert ordrebok". Hva betyr egentlig det som står der? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 På nettfonds sin informasjon om aksjene står det "Akkumulert ordrebok". Hva betyr egentlig det som står der? Det er antall aksjer som er til salgs eller ønskes kjøpt til de forskjellige prisene. Om man ser på http://hopey.netfonds.no/ppaper.php?paper=FUNCOM.OSE i dag er det f.eks. 3 kjøpere som ønsker tilsammen 3600 aksjer hvis de får dem 33 kr/stk, og 1 selger som vil selge 500 aksjer om han får 34 kr/stk for dem. Man må være litt forsiktig med å lese for mye ut av dette, siden det er mulig å legge inn skjulte ordre, og det blir også brukt til å lure folk til å tro at det f.eks. finnes veldig mange til salgs, og at prisen derfor skal ned, eller omvendt. Lenke til kommentar
Barredo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hva er poenget med å legge ut de søylene for dybde? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det samme som for all bruk av søyler - for å illustrerer hvor store de forskjellige verdiene er i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
Barredo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Skjønner det, men da kunne det jo vært søyler på alle tall omtrent... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det blir jo også oversiktlig og fint. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Simrad Optronics fortsetter å gå som en kule. Ser at de nettopp har foretatt en emisjon og tjener godt sammenlignet med i fjor. Foreløpig opp 5.62% idag! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har du hatt Simrad en stund? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Bare noen dager. Fant de på finans.no. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Da er det store spørsmålet, er det nå maikorreksjonen har begynt? Lenke til kommentar
kbsb Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kan nesten virke som det er en liten generell korreksjon på gang. Men gitt tilstanden til verdensøkonomien har jeg ikke tenkt å trekke meg ut. Er nesten bare inne i AGI dog. Sitter vel noe long på denne. Venter på en to-tre triggere. Forundrer meg at små-triggere går ubemerket hen i markedet, og at det er såpass lite aktivitet - for selskapet har veldig stort potensiale. FS viser jo også en stor tro på selskapet, med sine kommentarer og ikke minst kjøpene. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har solgt unna allt jeg har idag tidlig, OSE står omtrent i fritt fall og det skal bli interresant henge litt på gjerde de neste dagene. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Solgte litt (dvs at jeg har noen igjen) Funcom-aksjer i går, selvsagt på den dagen da den blir dagens vinner med en oppgang på 11%!! Men nå er den ned to kroner, "jippi". Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hadde tenkt meg inn nå, men nå tror jeg at jeg legger det litt på is. Får nesten se hva det blir av dette relativt intense fallet først. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er ikke dumt at funcom synker, det gir en gyllen mulighet til å kjøpe flere aksjer Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vi får se hva som skjer i morgen. Solgte meg ut av Simrad tidlig på dagen, de klarte jo å ende i minus etter at de var opp over 6% på det meste. Ellers svei det jo litt at CRU datt over 5%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå