ugotabanana Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Kanskje du burde ha tenkt på Stop-Loss? Ingen av dere som satt på CNR idag da? (ler) Endret 30. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) 15 prosent ned svir. Nei heldigvis er jeg ikke der. PSI slutter visst aldri å stige. Faller de litt i overmorgen skal kjøpe noen aksjer. MRN, du er vel ikke lengre stolt eier i Opera? Endret 1. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Solgte 1/5 av akjene mine i Opera, så har endel igjen. Skal endre signaturen Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nå har jeg fulgt med noen uker, og jeg er allerede lei av å følge tips fra her og der, for logisk nok, så slår de som oftest ikke til. Derfor har jeg bestemt meg for at jeg heller skal få meg slike ferdigheter selv, så da må jeg lese. Noen som vet hvor en kan begynne? Og hvor kan man få en litt oversiktlig og relevant informasjon slik at man bedre kan vurdere selskaper? Man kommer ærlig talt ikke langt med bare nyhetene på DN og hegnar-forumet (OMG IGE!!!). Kan godt være en betalingstjeneste. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nå har jeg fulgt med noen uker, og jeg er allerede lei av å følge tips fra her og der, for logisk nok, så slår de som oftest ikke til. Derfor har jeg bestemt meg for at jeg heller skal få meg slike ferdigheter selv, så da må jeg lese. Noen som vet hvor en kan begynne?Og hvor kan man få en litt oversiktlig og relevant informasjon slik at man bedre kan vurdere selskaper? Man kommer ærlig talt ikke langt med bare nyhetene på DN og hegnar-forumet (OMG IGE!). Kan godt være en betalingstjeneste. 8510916[/snapback] Hei, tatt en titt på Finans.no ? Hakket vassere enn DN & Hegnar iallefall Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vil ikke akuratt kalle det olja lyn, de er opp 4,38% nå. Selv kjøpte jeg seadrill idag tidlig og solgte nettopp med en bra fortjeneste. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Vil ikke akuratt kalle det olja lyn, de er opp 4,38% nå. Vel den steg mye på mandag etter positiv melding og fortsetter oppgangen i dag. Etter å ha vært med på nedgangen fra 75 helt ned til 63 er det gøy at den tar seg opp igjen. Tydelig at flere forventer knallresultater på GF. Endret 2. mai 2007 av Ingar Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vil ikke akuratt kalle det olja lyn, de er opp 4,38% nå. Vel den steg mye på mandag etter positiv melding og fortsetter oppgangen i dag. Etter å ha vært med på nedgangen fra 75 helt ned til 63 er det gøy at den tar seg opp igjen. Tydelig at flere forventer knallresultater på GF. 8520581[/snapback] Fullt mulig Nu sitter jeg på: Blom Crew Minerals Golar LNG REC Litt nedtur med REC idag. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Vil ikke akuratt kalle det olja lyn, de er opp 4,38% nå. Vel den steg mye på mandag etter positiv melding og fortsetter oppgangen i dag. Etter å ha vært med på nedgangen fra 75 helt ned til 63 er det gøy at den tar seg opp igjen. Tydelig at flere forventer knallresultater på GF. 8520581[/snapback] Fullt mulig Nu sitter jeg på: Blom Crew Minerals Golar LNG REC Litt nedtur med REC idag. 8521256[/snapback] Ser ut som om statoil nedturen stoppet seg fort, og alle glemte det der med miljø og sånn, og pengene ble mer i tankene pen opptur og gevinst.. ser at DNB har tatt statoil og golar ut av anbefalingene sine.. litt tidlig men.,. Tandberg data perser hos meg i dag Og ellers en veldig pen start på uken.. Endret 2. mai 2007 av Daniel-G Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kor mykje tener de sånn ca. i måneden på aksjespekulasjon? Er det mykje arbeid å halde seg oppdatert konstant? =o Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jeg handler for mellom 150 000 til 200 000 ved hvert aksjekjøp/salg. Har ca 15 - 20 handler i mnd. Tjener brt ca. 5000 -7000 i mnd. Så skal en trekke fra kurtasje og skatt. Ser en på prosentvis avkastning på investert kapital så er det ikke noe særlig, men dette er KUN på hobbybasis, jobber fullt utenom. Endret 2. mai 2007 av EskimoBob Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Oki.. Og kor mykje tid krev det å halde seg oppdatert i ein slik skala du gjer Eskimo? Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vel.. er selvfølgelig ikke alle som gjør det så skarpt som eskimo.. jeg handler for kanskje en børspost i måneden, men jeg er så fersk at jeg ikke har solgt meg ut.. kjøpte bare statoil for mange år siden, og har ikke kjøpt fler før noen måneder siden.. men det går nå oppover, så hva jeg tjener kan jeg ikke fortelle om før jeg har solgt meg ut.. -frem til nå så ligger det vel på 3-4000 hvis jeg selger alt (utenom STL) etter skatt.. -Veldig oppdatert er jeg heller ikke, ser kanskje på greier 10 min om dagen.. men er ikke sånn at jeg kjøper for det.. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Leser DN og FIA hver dag, samt enkelte forum. Vurderer å trappe litt ned nå, det har gått altfor bra i det siste. Vi må vel få en større korreksjon i nærmeste fremmtid. Hvis boligmarkede krakker så vil det "smitte" over på børsen her i landet, noe som ikke er så altfor utenkelig i løpet av det neste året (kanskje to). En annen grunn til at jeg vil ut av markede nå er å ha en sikker egenkapital til boligkjøp. Som den krakknissen jeg er så skal jeg kjøpe "billig" bolig når utlånsrenten passerer 6%. Husk: Kjøp alltid på røde dager og selg på blå dager Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tandberg data fikk seg en real nesestyver i dag. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det gjorde de, imorgen tror jeg at Crew Minerals kan ende opp som vinner. Nikkel prisene i usa er særshøye. http://finance.yahoo.com/q/cq?d=v1&s=CMDK....BAF.PK+PTNDF.PK Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Da må jeg prøve å være våken kl. 9 og følge med. Endret 3. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hepp, CMI er forløpig opp 1,90% hadde håpet på en litt bedre start, men det kan komme seg utover dagen. Belships virker rimelig het om dagen :o Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 De kom seg enda litt mer opp ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå