Daniel-G Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 søren.. hadde regnet med at funcom kanskje gikk litt ned nå snart.. (basert på egne håp) Jeg er ikke noen gamer, men kan fint se for meg at aksjen vil gå opp en del når de får kommet igang med age of conan.. Tror ingen tør a innrømme at de har solgt seg ut av AGI Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Er enda i AGI! lønnsomt å selge rundt 14.00 og kjøpe igjen rett før stengetid. I tillegg har jeg hatt noen få aksjer i FUNCOM, så nå er jeg even steven igjen. Endret 13. april 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 I tillegg har jeg hatt noen få aksjer i FUNCOM, så nå er jeg even steven igjen. Det verste, det er at jeg er det også! Ikke nok med det, jeg er faktisk 10% i pluss!! Kjøpte på 27,5 og 22,5, med litt overvekt på siste kjøpet. Tror snittet mitt er 24,88, om jeg har regnet det riktig. Kursen der er 27,6, så de har gått mye opp i det siste. Når er det Operas tur? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Tror ingen tør a innrømme at de har solgt seg ut av AGI 8376062[/snapback] Smart å selge seg ut, ja. First "Today AGI announced positive production tests of the new gas discovery in Tanzania and positive production tests of an appraisal test in the existing discovery. Based on the information announced we increase our risked NAV with NOK 9 from NOK 110 to NOK 119. We expect the share price to respond postively with an initial share price response of some NOK 5-6/share and we expect to increase our share price target more than this. Over the next weeks we are looking forward to more news on gas sales contracts, possible JV in Mosambique and new reserve indications. Also, we expect more investors to start looking at the company." Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Opera har hatt en synkende trend siden Mai 2006. Kjøpte selv for 14.20 og solgte meg nettopp ut på 12.90. Når det kommer positive nyheter så går aksjen nesten ikke opp, når de negative kommer så synker den. Har satt pengene mine inn i Statoil igjen. 3 innganger. 153, 157 og 163,50. Lenke til kommentar
Wrangle Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Nei det blir vel det lite av, innrømmelser for salget av AGI. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sitter også litt å venter på Opera, men det må skje noe. Har lest meg til at det er forhold for flere oppkjøp, noe som vil være veldig positivt. Lenke til kommentar
Wrangle Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Var disse jeg var interresert i å legge inn penger i i førsteomgang, Statoil og Funcom. Skulle vært litt raskere ute. Jaja, begynte jo å tenke på det for tre dager siden.... Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Var disse jeg var interresert i å legge inn penger i i førsteomgang, Statoil og Funcom. Skulle vært litt raskere ute. Jaja, begynte jo å tenke på det for tre dager siden.... 8380289[/snapback] Statoil er nok høyt priset akkurat nå, hvis du skal gå inn og tjene mye på det.. Funcom tror jeg ikke er for sent akkurat.. Men er lit bekymret for seabird exploration altså.. flere av investorene og de i ledelsen oppretter ett nytt selskap som vil bli konkurrent til seabird.. Endret 15. april 2007 av Daniel-G Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Var disse jeg var interresert i å legge inn penger i i førsteomgang, Statoil og Funcom. Skulle vært litt raskere ute. Jaja, begynte jo å tenke på det for tre dager siden.... 8380289[/snapback] Statoil er nok høyt priset akkurat nå, hvis du skal gå inn og tjene mye på det.. Funcom tror jeg ikke er for sent akkurat.. Men er lit bekymret for seabird exploration altså.. flere av investorene og de i ledelsen oppretter ett nytt selskap som vil bli konkurrent til seabird.. 8387659[/snapback] På hvilke grunnlag kan du si at Statoil er høyt priset? Er det oljepris, fremtidsutsikter på nye/gamle olje/gass felt etc? Endret 15. april 2007 av EskimoBob Lenke til kommentar
Wrangle Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Var disse jeg var interresert i å legge inn penger i i førsteomgang, Statoil og Funcom. Skulle vært litt raskere ute. Jaja, begynte jo å tenke på det for tre dager siden.... 8380289[/snapback] Statoil er nok høyt priset akkurat nå, hvis du skal gå inn og tjene mye på det.. Funcom tror jeg ikke er for sent akkurat.. Men er lit bekymret for seabird exploration altså.. flere av investorene og de i ledelsen oppretter ett nytt selskap som vil bli konkurrent til seabird.. 8387659[/snapback] På hvilke grunnlag kan du si at Statoil er høyt priset? Er det oljepris, fremtidsutsikter på nye/gamle olje/gass felt etc? 8389492[/snapback] Ser denne artikkelen før helga: Artikkel om oljepriser Kan føre til litt skremsel blandt aksjeeiere.... Lenke til kommentar
Wrangle Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen tips for denne ukens aksjemarked da? Tall fra oppdrettsnæringa i fjord kom ut før helga og viste seg veldig positive, kanskje det er noe man kan se innpå, eller for risky? Laksen rømmer lett.... Lenke til kommentar
Hod Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 melgern til fatter sa at han burde holde seg ute, pga fare for tidlig "mai effekt" Glitnir Securities. Sitter i aker, kjøpte på 396kr så nå er jeg snart i null(utbytte på 19kr) 379 siste. haff. Tror jeg stikker ut nå. Aker går så jævli ned på rød børs. SCI er mitt mål. Lenke til kommentar
Hod Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har nemlig tenkt å legge rundt 10000 i aksjer. Tenker på Scana Industrier og Yara International. Et spørsmål: Har prisen på én aksje noe å si for selskapets verdi? Altså, kursen kan være på rundt 10 kroner, men det kan være mange, mange aksjer. 8342692[/snapback] SCI har 1k minstepost, dvs 16k i minstepost.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det er mulig å handle under 1 post også. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det er mulig å handle under 1 post også. 8409302[/snapback] Blir dog veldig dyrt. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det er mulig å handle under 1 post også. 8409302[/snapback] Blir dog veldig dyrt. 8409602[/snapback] Hvorfor/hvordan det? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, jeg spør om det samme. Kurtasjen blir jo den samme uansett. Betaler selv 39 kr pr. handel. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 For å svare, så tror jeg det ikke blir dyrt. Kurtasjen blir det samme. Saken er bare at det blir mer komplisert, siden det blir en oddlot-post. (Sikkert skrivefeil.) Det betyr bare at flere må gå sammen om den samme posten, noe som tar lengre tid, sikkert. Men dyrere? Nah, tviler på den, ass. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Da kan dere kanskje opplyse de som ønsker å kjøpe odd lot om hvor dere handler aksjer? Netfonds vil ikke kjøpe odd lot hvis ikke man har spesiell grunn, og dårlig råd er neppe godt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå