Ueland Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Man kan ikke kjøpe mindre enn 1 aksjepost, som i Funcoms tilfelle er 500 aksjer, går prisen ned går og totalprisen ned. Seaman1: Jepp, er spent på månende som kommer, men spørs hvor lenge jeg vil holde meg inne. Lenke til kommentar
festen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg hadde heller satset på dette enn funcom. http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=206...&refer=home Muligheten for 100 gangeren er tilstede. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Man kan ikke kjøpe mindre enn 1 aksjepost, som i Funcoms tilfelle er 500 aksjer, går prisen ned går og totalprisen ned. Hvorfor kan man ikke det? Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Man kan kjøpe odd-lot, jo.. (dvs. annet enn en hel børspost..) Søk i denne tråden ang. odd-lot, det er forklart på hver 5. side minst.. mindre sjanse for å få kjøpt/solgt dårligere kurs ved kjøp/salg hvordan du gjør dette kommer ann på din nettmegler.. hos nordnet er det bare å sette inn hvor mange aksjer du vil kjøpe (endre tallet fra 500 til f.eks. 300 ved å sette markøren i feltet, og endre manuelt) Aksjeverdien er ikke satt til hvor mange som har kjøpt spillet, nei. men hva folk antar at selskapet er verdt. Det innebærer hvor mange abbonenter traderne tror AoC kommer til å få.. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg hadde heller satset på dette enn funcom. http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=206...&refer=home Muligheten for 100 gangeren er tilstede. Fikk bare skumlest, men var det noen spesielte fond eller noe som var nevnt? Ikke noe for meg å reise ned, å investere i en gård eller sykehus Lenke til kommentar
festen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er så mange bjellesauer som lever fett på dette: The precise mechanism for this incredible return can be attributed to anything that sounds good but is not specific: "global currency arbitrage", "hedge futures trading", "High Yield Investment Programs", "Offshore investment", or something similar. :!: http://en.wikipedia.org/wiki/Ponzi_scheme Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 6,6 % opp på GOGL foreløpig. Gleder meg til fredag for 1.kvartals resultatene. Noen som vet om det sendes som webcast på oslobors.no? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 6,6 % opp på GOGL foreløpig. Gleder meg til fredag for 1.kvartals resultatene. Noen som vet om det sendes som webcast på oslobors.no? Sendes iallefall som telefon-cast etter hva jeg erfarer, mulig tv.hegnar.no dekker. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 6,6 % opp på GOGL foreløpig. Gleder meg til fredag for 1.kvartals resultatene. Noen som vet om det sendes som webcast på oslobors.no? Sendes iallefall som telefon-cast etter hva jeg erfarer, mulig tv.hegnar.no dekker. Ok. Får google litt rundt. Vil hvertfall få med meg den pressekonferansen. Utrolig høy pris på funcom her om dagen. 42,- En smule overprist kanskje? Skulle likt å vite hva P/E ligger på. Lenke til kommentar
festen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg hadde heller satset på dette enn funcom. http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=206...&refer=home Muligheten for 100 gangeren er tilstede. Fikk bare skumlest, men var det noen spesielte fond eller noe som var nevnt? Ikke noe for meg å reise ned, å investere i en gård eller sykehus Du må nesten sjekke det ut selv. Hele tanken bak å investere i slike land er at de kan bli nye "lavpris" land til Kina og selskaper Kina har blitt for dyre for, slik at disse selskapene kan fordufte og etterlate forurensningen og se etter andre land de kan utnytte rått for å tjene penger. De har så ekstremt lite gjeld, at verdien på eiendom, jordbruk og lignende har en lys fremtid om du får beholde det du har kjøpt. Den risikoen må en bare ta. Vietnam er også et bra land. Cuba kommer. Det er ikke lenge før de er i full handel med USA. Endret 14. mai 2008 av enim2 Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ok. Får google litt rundt. Vil hvertfall få med meg den pressekonferansen. Utrolig høy pris på funcom her om dagen. 42,- En smule overprist kanskje? Skulle likt å vite hva P/E ligger på. P/E er jo veldig høy siden de ikke har solgt noe ennå, men det er jo forsåvidt irrelevant, siden kursen gjenspeiler fremtidig inntjening. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vet noen hvorfor DESSC falt så mye idag? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vet noen hvorfor DESSC falt så mye idag? ex-utbytte Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Børsen over 500 for første gang på over et halvår... Lenke til kommentar
festen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Børsen over 500 for første gang på over et halvår... Da gikk det som jeg trodde. Nå er det på tide og gire seg opp. Nå skal snart folk flest begynne å kjøpe fond igjen. Lenke til kommentar
festen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 PUMA. Nå kommer det sikkert til å gå oppover i tyskland i et par uker. http://investing.businessweek.com/research...?symbol=PUMG.DE Lenke til kommentar
festen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Dagens Endret 20. august 2008 av festen Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ble interessert i seismikk etter gårsdagens hegnar online sending. Noen andre her som investerer i sektoren..? Evt. formeninger rundt det. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har en del i PGS atm, men kursen har ikke flytta så mye på seg den siste tiden. På helt tørre fakta ser PGS ganske bra ut, P/E på 8-9 som er mye billigere enn alle andre seismikk selskaper. Utenom EMGS så gikk vel resultatene litt dårligere for resten av seismikk selskapene, men fortsatt ikke helt gærlig. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Når går GOGL ex-utbytte? Endret 16. mai 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå