Naranek Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skandiabanken har aksjehandel til kr 8 så lenge hver handel er under 8 kr, ut mai. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skandiabanken har aksjehandel til kr 8 så lenge hver handel er under 8 kr, ut mai. Da er det nok på tide å vekte seg ned i aksjer for min del iallfall. Lenke til kommentar
festen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skandiabanken har aksjehandel til kr 8 så lenge hver handel er under 8 kr, ut mai. Da er det nok på tide å vekte seg ned i aksjer for min del iallfall. Jeg tror heller det er bra og gå inn. Jeg har mix av amerikanske, koreanske og norske aksjer. På en trend linje ser dette ut som et ypperlig tidspunkt å kjøpe på. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skandiabanken har aksjehandel til kr 8 så lenge hver handel er under 8 kr, ut mai. Uff, jeg er trøtt i dag. Det skulle være så lenge hver handel er under kr 40 000. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skandiabanken har aksjehandel til kr 8 så lenge hver handel er under 8 kr, ut mai. Uff, jeg er trøtt i dag. Det skulle være så lenge hver handel er under kr 40 000. Da er det bare gjøre flere handler, det er ikke værre Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har dere posisjonert dere til kvartalsrapporten? Kjøpte meg inn på 32. All in. . Forhåpenligvis får vi utbytte i år og. Har tidligere flagra med IGNIS-aksjer.. Dette har jeg insett var et idiotisk selskap å satse på. Ihvertfall nå som pengene bare renner ut. Lenke til kommentar
festen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Her er et selskap jeg har tro på. Jeg tror det skal videre oppover. http://quote.yahoo.com/q/bc?s=SKM&t=my Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 det er ikke farlig med forklaringer når du kommer med påstander Lenke til kommentar
festen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 det er ikke farlig med forklaringer når du kommer med påstander Det er mest teknisk, at det ser veldig bra ut for en opptur på 50-100 % i løpet av et par år. Og jeg regner det som sannsynlig at Korea kommer til å senke renta. Det er litt vanskelig å spå hvor all likviditeten kommer til å havne når rentene settes ned, men Korea er en god kandidat for en boom. I Japan ligger tilsvarende selskaper med P/E på 20-30 og i Korea 9-10. Om fortjenesten øker på grunn av lavere renter samtidig folk pøser penger inn i aksjemarkedet bør det bli bra. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Voldsom fart på Funcom om dagen. Har tenkt på å kjøpe flere dager, men det har blitt med tanken. Litt for mye risiko etter min smak. AoC ser iallfall utrolig lekkert ut, og med all oppmerksomheten spillet får, skal en ikke se bort fra at det kan bli noe stort. Det som er mest negativt med spillet, er at det befinner seg i en kategori som for meg er helt uinterresant, ellers ville jeg nok ha kjøpt det selv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Voldsom fart på Funcom om dagen. Valgte å følge magefølelsen min og hoppet på Funcom på fredag formiddag, noe som harr blitt bra hittil. Satser på at den vil fortsette å stige nå mot lansering hvertfall, men holder selg-knappen i umiddelbar nærhet om noe tull skulle oppstå.. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dagens hete poteter: GOGL, Funcom, AWO Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har noe GOGL, men lurer på om jeg skal inn med mer. Er +-35 litt høyt? Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dagens hete poteter: GOGL, Funcom, AWO I morgen holder jeg en knapp på REC. Angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte litt i dag. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har noe GOGL, men lurer på om jeg skal inn med mer. Er +-35 litt høyt? P/E 5 NAV 37-38 Yield 2008E 20% Yield 2009E 20% Høyt? Dette er blandt de billigste aksjene på OSE selv med kursoppgangen nå de siste ukene. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hvor finner du P/E? Min trader (av mangel på bedre ord) sier P/E 8,73. Endret 7. mai 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor leser finner du P/E? Min trader (av mangel på bedre ord) sier P/E 8,73. Ser på konsensus og hva de tjente i foregående kvartal. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kun 6 børsdager til GOGL Q1 Kvartals presentasjon - Lenke til kommentar
festen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 En dobbel topp formasjonen som er på vei i baltic dry og høy oljepris, så tror jeg noe snart må gi. Men kanskje ikke før etter OL. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) En dobbel topp formasjonen som er på vei i baltic dry og høy oljepris, så tror jeg noe snart må gi. Men kanskje ikke før etter OL. Du er like negativ til Baltic Dry, jeg foreslår at du shorter GOGL og JIN det remmer og tøy kan holde! Du sier mye rart "ikke før OL" da blir motstanden brutt, dessuten er TA som Buffett også sier bare tull. TA er for lykkejegere som tror de kan bli rike med linjal og blyant. Bruk TA så mye dere vil, jeg skal bli søkk rik så følger heller Buffett & Co. Endret 7. mai 2008 av Cape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå