learntofly Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Utbytte utbetales for GOGL i dag ja. Hyggelig avslutning på uken Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 I dag blir det rødt over hele fjøla. : / Derfor satt man med OBX bear :_) Håper du har solgt BEAR igjen, kan få en kraftig rekyl på mandag etter at FED grep inn i dag. Tenkte faktis på å kjøpe litt BEAR selv, men er glad jeg ikke gjorde det nå. Nå skal jeg ikke påstå (slik som mange andre) å vite bedre enn FED, men det er iallfall sikkert at slik inblanding fra FED sin side ikke akkurat gjør det enklere å handle aksjer. Etter at tallen kom i dag hadde jeg håpet på å kjøpe enten BULL eller BEAR etter hvilken vei det pekte, men akkurat nå blir det jo bare gjetting hvilken vei børsene går igjen. Det er sikkert bra at FED griper inn når det trengs, men for meg passet det iallfal fryktelig dårlig i dag. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 FED grep inn? Hva har de gjort? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det var noe snakk om et rentekutt på 0,75 prosentpoeng før påske. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 FED grep inn? Hva har de gjort? Antar det var DETTE som gjorde at USA-børsene steg så mye de første minuttene, men det går nedover igjen nå så jeg vet ikke helt. Uansett var det iallfall en merkelig reaksjon på de dårlige dataene. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jepp har kvittet meg med bear, vanskelig time markedet. Mulig jeg kjøper meg noen tusen bear på mandag. Lenke til kommentar
Nabbkaka Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som følger med på TSU? Opp 33% i Canada hittil. Kan bli en fin dag på mandag. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som følger med på TSU? Opp 33% i Canada hittil. Kan bli en fin dag på mandag. Lotto kan vi holde på med på lørda'n. Konkurs truet olje aksje? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Oljen opp i $108 fatet og børsen ned på 400 poeng. Hvem skulle trodd det for noen år siden... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den høye oljeprisen må vel også sees i sammenheng med den svake dollaren? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Joda, men oljen har steget mer enn dollaren har svekket seg. Et selskap som Statoil har aldri tjent mer penger på et fat olje enn nå. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 USA blir bare sykere og sykere, snakker om texas. Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 må si jeg begynner å bekymre meg for USA. Greit nok at bernanke hadde å velge mellom pest og kolera, men tror jammen de skal få slite med økonomien en god stund fremover. etter hvert kommer jeg til å trekke meg ut av selskapene jeg er inne i nå og putte dem i selskaper som er minimalt påvirket av USA Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Blodrødt i Asia, Hang Seng og Nikkei ned over 3%. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Sånn ja litt fart nedover for DESSC, da jeg straks klar for å plukke! Før dette drar vi en obxbear. Endret 13. mars 2008 av Cape Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hva tror folk om Tandberg data nå? Kan det være penger å tjene? Ned 90% så langt i dag... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Steike, ja.. Århundrets værste fall på en enkeltaksje? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hva tror folk om Tandberg data nå? Kan det være penger å tjene? Ned 90% så langt i dag... Hadde vært veldig lurt i dag, men blir jo litt bingo. Åpna på 0,2, nå står den i rundt 0,5. Endret 13. mars 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, man kunne doblet verdien sin på kort tid der, men tør egentlig ikke. Alt for stor risiko. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Logget på feil bruker* Endret 13. mars 2008 av Ocularis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå