Ingar Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Hegnar.no: "Artumas Group opplyser i en børsmelding at selskapet har sterke indikasjoner på hydrokarboner i letebrønnen Msimbati 1X i Sør-Tanzania etter at man nådde målet på 6.570 fot. Målet ble nådd 11 dager tidligere enn planlagt." Kanskje finner vi olje? Endret 26. mars 2007 av Ingar Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vel.. da blir det bare å henge seg på, og selge/handle når det lønner seg! men noen virkelig krakk blir det nok ikke igjen.. det sørger prisjusteringer, renta og inflasjonen for.. men enda en korreksjon, kanskje i større grad er jo selvfølgelig sannsynlig.. det er sånn som kommer.. -det er da det er gøy tror nok jeg har lest såvidt om det jeg også.. 8234143[/snapback] Om børsen skulle falle 40%, vil jeg kalle det et krakk (spikke flis). 8239262[/snapback] Hmm.. ok, jeg tenkte kanskje ikke så nøye over hvor mye det egentlig var.. AGI var vel nesten den eneste som ikke gikk ned av oljeselskapene i går så det ut som.. (Statoil, Hydro, Dno..) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 40 % nedgang hadde vært en verdenskrise av dimensjoner. Med tanke på at verdensøkonomien går som det suser for tiden høres 40 % nedgang mildt sagt ganske hårreisende ut. AGI blir veldig spennende fremover. Sterke indikasjoner på hydrokarboner i siste letebrønn, mer gass here we come! Lurer olje kan de med mye aksjer pensjonere seg. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Liten nedgang i dag, da. Startet min fiksjonelle portefølje på 56,50. Hadde jeg bare hatt pengene Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Skal si at Artumas suser avgårde, håper det holder seg. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Skal si at Artumas suser avgårde, håper det holder seg. 8264170[/snapback] Har du kjøpt deg inn? Holder seg nok, kommer sannsynligvis resultater fra boring med oppdaterte reserver i morgen eller på mandag. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Kjøpt inn og kjøpt inn. Kjøpte noen aksjer i går, mistenker at dere opererer med litt større summer enn meg. Moro er det uansett. 5% opp! Endret 29. mars 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Må bare si gratulerer til alle AGI-aksjonærer her på forumet. Selv vurdert jeg og selge meg ut av PSI for å kjøpe i AGI idag... men lot være... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Et lite mageplask på tampen, men en veldig fin dag. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Oi, fikk ikke sjekket dem mellom tre og halv fem, så ikke før nå at vi hadde besøkt 70-tallet. Fantastisk! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Artumas - Stygg emisjon etter børsslutt. Det var grunnen til at vi ikke så ASC og First mer på kjøpssiden. Dette viste de godt om. Kan noen komme med hva de tror emi kursen blir for noe? Hvor langt ned skal vi? Skjønner heller ikke hvorfor de har sånn hastverk med emisjonen. Dersom de har så god tro på testresulatet de nå holder på med kunne de da ikke ha ventet til det er offentligjort, og fått en høyere emisjonskurs? Endret 29. mars 2007 av EskimoBob Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hvor langt ned skal vi? Det finner vi ut i morgen. Emisjonen har ingenting negativt å si for fremtiden til Artumas. Er fremdeles mange brønner som skal bores og etter hvert begynner de boringen i Mosambik. En hel haug med potensielle triggere, med andre ord. Om kursen går en del ned i morgen har det lite å si. Virker som det er mange som har kjøpt seg inn i AGI her i det siste forresten. Mitt råd er uansett å holde seg inne. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Interessant, da får man jo sannsynligvis muligheten til å kjøpe seg enda mer aksjer til en enda mer hyggelig pris. Blir spennende å se i morgen. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Interessant, da får man jo sannsynligvis muligheten til å kjøpe seg enda mer aksjer til en enda mer hyggelig pris. Blir spennende å se i morgen. 8268280[/snapback] Vel.. jeg har ikke kjøpt for noe mer enn deg (sikkert mindre ) hadde uheldigvis ikke råd til mer enn 200 poster.. til 50,50 skulle solgt alt annet jeg har, så jeg kunne kjøpt 4-600 men men.. sånn kan man alltid tenke.. ingar kjøpte vel til 43,6 -det var en veldig fin pris!! (i fjor var den nede på 23.. den som har holdt seg på siden da jubler nok i dag! ) Lenke til kommentar
Pecunia Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dette åpner kanskje for en kjøpsmulighet i AGI i morgen. Tipper den havner ned mot 60-tallet. Er alltid risky å sitte i selskaper som AGI. En skikkelig risk-case med høy oppeside. Lykke til i morgen Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) AGI raser som som potetsekk nå. Ned 4% og fallet fortsetter. Dere får håpe den stiger utover dagen, noe som ikke er helt usannsynlig. Blir denne fredagen en typisk gevinstsikringsdag etter den enorme oppgangen de siste dagene så blir det en stygg dag for samtlige aksjer på Oslobørs. Jeg håper på en nedgang, som den nissen jeg er solgte jeg meg ut av aksjemarkede torsdag i sist uke. Heldigvis får jeg renter på depotkonto, ca 30 kr per dag. Hurra Endret 30. mars 2007 av EskimoBob Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ser ut som den stoppa på 65. Ikke ille i det hele tatt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Den fusjonen gikk da bare godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå