Gå til innhold

Den Store Aksjetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PgUp skrev (2 timer siden):

Ikke for å tjene?

Jeg er nok litt sær. Jeg handler enkeltaksjer mest for moro, da i små beløp selvsagt. Men det skal sies at jeg har aldri tapt penger på en aksje.

Jeg bruker kun fond i kombinasjon med jobb for å tjene penger. Jeg er ikke flink nok til å ha enkeltaskjer som hovedinntekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (1 time siden):

Tesla er desidert min beste aksje og jeg har ikke tenkt å selge med de første. Store planer fremover.

Eneste bismak er jo elons personlige liv, her er det mye rart. Men ser en vekk i fra det...

Hvis aksjen fikk en skikkelig krakk så kan det være de hadde vært tilbøyelige mot å bytte han ut. Men i dag er aksjen i stor grad basert på musk magien.

Lenke til kommentar
PgUp skrev (18 minutter siden):

Hvis aksjen fikk en skikkelig krakk så kan det være de hadde vært tilbøyelige mot å bytte han ut. Men i dag er aksjen i stor grad basert på musk magien.

Muligens, dog er jeg redd for hvordan det hadde påvirket produktene. Musk får det liksom til om en ser på produktene han har vært med på å bygge. Og jeg tror han har en stor finger med i spillet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
BareGjest skrev (41 minutter siden):

Hei, dersom man skal kjøpe bitcoin på Nordnet for ca 10k - hva kjøper man da? Ser det dukker opp flere alternativer når søker.

Bitcoins handles vel ikke på Nordnet? 

Du kan bruke Coinbase f.eks. (tilfeldig eksempel. Finnes drøssevis. Noen er mindre seriøse enn andre)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...