Deechon Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Vurderer å investere i Tesla bare for moro, selv om det er tidenes klisje... Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Deechon skrev (9 timer siden): Vurderer å investere i Tesla bare for moro, selv om det er tidenes klisje... Ikke for å tjene? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober PgUp skrev (47 minutter siden): Ikke for å tjene? Det er morsomst å tape 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober PgUp skrev (2 timer siden): Ikke for å tjene? Jeg er nok litt sær. Jeg handler enkeltaksjer mest for moro, da i små beløp selvsagt. Men det skal sies at jeg har aldri tapt penger på en aksje. Jeg bruker kun fond i kombinasjon med jobb for å tjene penger. Jeg er ikke flink nok til å ha enkeltaskjer som hovedinntekt. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober 13 hours ago, Deechon said: Vurderer å investere i Tesla bare for moro, selv om det er tidenes klisje... Hvordan tror du nattens "avdukning" av CyberCab og RoboVan vil slå ut på kursen når de amerikanske børsene åpner senere i dag? (https://bwautoworld.com/article/tesla’s-bold-robotaxi-ambitions-cybercab-robovan-the-self-driving-struggle-536013 ) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Deechon skrev (1 time siden): Men det skal sies at jeg har aldri tapt penger på en aksje. Gyllen mulighet med Tesla da! 😅 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober 55 minutes ago, nebrewfoz said: "avdukning" av CyberCab og RoboVan vil slå ut på kursen Ca 5-6 % ned per nå. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Tesla er desidert min beste aksje og jeg har ikke tenkt å selge med de første. Store planer fremover. Eneste bismak er jo elons personlige liv, her er det mye rart. Men ser en vekk i fra det... Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Salvesen. skrev (1 time siden): Tesla er desidert min beste aksje og jeg har ikke tenkt å selge med de første. Store planer fremover. Eneste bismak er jo elons personlige liv, her er det mye rart. Men ser en vekk i fra det... Hvis aksjen fikk en skikkelig krakk så kan det være de hadde vært tilbøyelige mot å bytte han ut. Men i dag er aksjen i stor grad basert på musk magien. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober PgUp skrev (18 minutter siden): Hvis aksjen fikk en skikkelig krakk så kan det være de hadde vært tilbøyelige mot å bytte han ut. Men i dag er aksjen i stor grad basert på musk magien. Muligens, dog er jeg redd for hvordan det hadde påvirket produktene. Musk får det liksom til om en ser på produktene han har vært med på å bygge. Og jeg tror han har en stor finger med i spillet. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober 1 hour ago, kremt said: Ca 5-6 % ned per nå. New York-børsen åpner vel først 15:30 norsk tid? Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Flott at tullingen Elon Musk går på en smell, dessverre har jeg litt i Tesla via et par fond Men aksjen kan gått gå ned til 0 for min del. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Hvis der er noen som som følger Alternus her: Bør man selge stumpene av det man har av denne nå mens det er enda sjans, eller vil de kunne leve videre på noen måte? Har en del aksjer i Alternus og de har rast forferdelig i det siste. Og noen mener dette er "spikeren i kista" https://newsweb.oslobors.no/message/629490 Akkurat nå er der flere kjøpere enn selgere da, så vet ikke. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Noen som har tanker om koa her? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 10. november Del Skrevet 10. november Noen som vet hvordan det er med Limited partnership? (LP)? Og skatt? For eksempel aksjen UAN. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet onsdag kl 14:26 Del Skrevet onsdag kl 14:26 Hei, dersom man skal kjøpe bitcoin på Nordnet for ca 10k - hva kjøper man da? Ser det dukker opp flere alternativer når søker. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet onsdag kl 15:08 Del Skrevet onsdag kl 15:08 BareGjest skrev (41 minutter siden): Hei, dersom man skal kjøpe bitcoin på Nordnet for ca 10k - hva kjøper man da? Ser det dukker opp flere alternativer når søker. Bitcoins handles vel ikke på Nordnet? Du kan bruke Coinbase f.eks. (tilfeldig eksempel. Finnes drøssevis. Noen er mindre seriøse enn andre) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet onsdag kl 15:24 Del Skrevet onsdag kl 15:24 (endret) Man kan handle bitcoin på Nordnet, man må bare søke om det først. https://www.nordnet.no/market/trackers/16404889-bitcoin-xbt Firi er forresten en seriøs Norsk aktør for handel av krypto. Endret onsdag kl 15:26 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå