Coffey Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Har prøvd Mulitplayer på Might & Magic Dark Messiah, og ble sykt skuffa! Er jeg den eneste som drømmer om et spill som ligner CS, med de samme oppsetta, med spawn og sånt, kanskje ikke bomber akkurat men deathmatch eller no, men bare med Might n Magic! Fy faen å jeg hadde spelt det asssss! Noen enige? Endret 9. januar 2007 av latter17 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Har prøvd Mulitplayer på Might & Magic Dark Messiah, og ble sykt skuffa! Er jeg den eneste som drømmer om et spill som ligner CS, med de samme oppsetta, med spawn og sånt, kanskje ikke bomber akkurat men deathmatch eller no, men bare med Might n Magic! Fy faen å jeg hadde spelt det asssss! Noen enige? 7684511[/snapback] Erm.. Nå har jeg bare prøvd multiplayer beta (ikke demo) av spillet og banene der varnoe ala capture the flag. Hva er det egentlig du ønsker? Counter-Strike med Might & Magic klasser? Deathmatch? Å blande nåtidens våpen med might & magic stil tror jeg hadde gått rett i bosset. Er det Counter-Strike-Team-Fortress-capture-the-flag? Endret 9. januar 2007 av PantZman Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 lol, er jo flere modes da: DM, TDM, CTF og Crusade.. og DM:M&M er geinialt om du bare sette deg inn i mp delen, PCW og sånt hadde vært fett. men er så få som spiller det og hvis det hadde vært som i cs så kunne det ikke vært så store baner, da ville jo de som døde først kjede seg til døde! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 du kan jo altids prøve Pirates Vikings Knights 2 Lenke til kommentar
assassai Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 hm prøv CS på WC3 servere eller Superhero mod servere der kan du bruke spells og går opp i lvl etc Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 lol, er jo flere modes da: DM, TDM, CTF og Crusade.. og DM:M&M er geinialt om du bare sette deg inn i mp delen, PCW og sånt hadde vært fett. men er så få som spiller det og hvis det hadde vært som i cs så kunne det ikke vært så store baner, da ville jo de som døde først kjede seg til døde! 7684933[/snapback] Ikke hvis det er DM? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Legends of Might and Magic? Dette er jo bokstavlig talt Might and Magic sin version av CS legger med en liten link:Legends of might and magic Endret 4. februar 2007 av toeblast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå