Gå til innhold

Mine foreldre trenger bærbar, kan noen hjelpe?

h-e-i

Anbefalte innlegg

Hei

Mine foreldre har tenkt seg en bærbar maskin hjemme. De går snart av med pensjon så jeg er ute etter en maskin som har en god skjerm siden alderen har gjort sitt inntog på de.

Denne maskinen skal brukes til nettbank, lett surfing, mail og litt hjemmekontor. Kanskje den skal brukes litt til bilder etter hvert, men det blir stort sett til lagring ikke noe avansert redigering.

Prisene de har satt på herligheten er fra 0-7000,- kunne snike seg opp til 8000,- hvis det var noe som var veldig mye bedre.

Har noen tips til en maskin som kan passe mine foreldre, med minimum 15" skjerm??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svaret

De sitter igjen med 2 stykker de skal velge mellom, det er

Acer.no for 6200,-

og

Mamoz til 7300-7400,-

Har noen kjennskap til noen av disse og kan anb den ene forand den andre. 5102 fant Jeg ikke Acer sin side derfor la jeg Mamoz sin hjemmeside. Er dette produkte på vei ut eller?

Lenke til kommentar
Aspire 3100 er grei nok til dem tror jeg.

Men om jeg får lov vil jeg anbefale Dell laptop framfor Acer. :wee:

7718608[/snapback]

Den er grei

Tør jeg spør om hvorfor dere anb Dell sin kontra Acer? Er det Dell 6400 eller har Dell noen andre greie maskiner? Kanskje jeg kunne komme med noen gode mottargumenter :hmm:

Det som er probleme er at mine foreldre mener det er greiere å handle i butikk kontra nett. Noe er bare slik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...