Gå til innhold

Syden sommer 2007

Anbefalte innlegg

Alanya 11 Juli, reiser med venner og bekjente. Har ingen aning om hvordan det blir, men prøver så smått og lære meg litt tyrkiske gloser. Og satser på at det ikke er noe terror handlinger eller tsunami under mitt opphold.

Skal være der en uke, koster meg fem store, da med forsikring, og noe transfer greier og visum. og selvsagt tur/retur med fly, er usikker på buss til hotellet. Skal bo på et mindre pent hotel, med navn Uzel. Men som ligger fint til i byen. 50-100m i fra kleopatrastranda. Dette bør bli en bra ferie tur, ettersom jeg offrer Gatebil for dette :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er det altfor varmt der, der kryr av turister og prisene er på topp. Og man mister den beste tiden i Norge.

Vår eller høst er en mye bedre tid for å reise til middelhavet.

Du har helt rett ang været osv og at de sånn sett er bedre å dra dit vår/høst.

Men på sommeren så er det som du sier, mye turister der nede, og for de som er som meg og drar ned dit for å ha det moro er det ingen tid som er bedre med alle turistene man kan bli kjent med.

Har selv blitt kjent med 8-10 engelske folk som kommer dit hvert år, og 4-5 spanjoler som jeg møter hver gang jeg er der.

Lenke til kommentar

Jeg skal 3 uker til Cannes og St. Tropez i Frankrike fra begynnelsen av Juli. Ingen charter tur her, nei. Heldigvis. Hus og fly (uten klapping ved landing og takeoff :p ) er bestilt selv og jeg gleder meg som en liten ungen.

Bading og sol-slikking er jo en selvfølge når man drar sydover, men jeg gleder meg også til å se mer av landskapet og kulturen der nede. Dra til vindistriktene bl.a. :) Jeg elsker Frankrike<3

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var på Kypros, Ayia Napa i fjor, men tror ikke det blir noe av det i år. Skal inn i militæret til sommeren, og har ikke bestilt meg sydenferie enda. Satser på en 1-ukestur i slutten av juni. Blir nok en Hopp-på-tur, og reiser da for å slappe helt av før 1 år i militærtjeneste...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal til Gøteborg sammen med en kompisgjeng 12. - 19. juni. Deretter skal jeg til Provence i Frankrike 30. juni - 7. juli. I slutten av juli reiser jeg to uker til Bulgaria sammen med en annen kompisgjeng. Det blir altså en del reising i sommer :)

Lenke til kommentar

Skal til Bulgaria sammen med to kompiser i sommer.

Reiser 22. juni og skal bo på Vladislav hotell i en uke. Kommer til å bli utmerket..

Betaler ca 5000 kr for hele greia (kanskje litt dyrt.. men men..)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Reiser 22. juni og skal bo på Vladislav hotell i en uke. Kommer til å bli utmerket..

8100776[/snapback]

bulgaria er best. vanskli å forklare hvor bra det er der nede...

Lenke til kommentar

8100776[/snapback]

Vi reiser ned 8 kompiser til sunny beach 27 juni., Skal være der i 2 uker på fenix hotel..

vi betaler over 8000 kr!

Var der nede i fjor også.. var helt knall, drikking i nesten 2 uker i strekk tar på. man reiser ikke til sunny beach på familietur, det er ikke så mye å oppleve utenom gamlebyen (nesse bar). var heller ikke så begeistret for maten der nede! reiner med at jeg tar med meg et lass grandiosa neste gang :!: ellers er det jo damer, både svenske og norske! ta dere en tur på Fenix bar.. er helt supert. spiller norsk musikk osv og alle danser på bordene :!: ellers ha en god tur :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...