Rartnamn Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Alanya 11 Juli, reiser med venner og bekjente. Har ingen aning om hvordan det blir, men prøver så smått og lære meg litt tyrkiske gloser. Og satser på at det ikke er noe terror handlinger eller tsunami under mitt opphold. Skal være der en uke, koster meg fem store, da med forsikring, og noe transfer greier og visum. og selvsagt tur/retur med fly, er usikker på buss til hotellet. Skal bo på et mindre pent hotel, med navn Uzel. Men som ligger fint til i byen. 50-100m i fra kleopatrastranda. Dette bør bli en bra ferie tur, ettersom jeg offrer Gatebil for dette Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Da er det altfor varmt der, der kryr av turister og prisene er på topp. Og man mister den beste tiden i Norge. Vår eller høst er en mye bedre tid for å reise til middelhavet. Du har helt rett ang været osv og at de sånn sett er bedre å dra dit vår/høst. Men på sommeren så er det som du sier, mye turister der nede, og for de som er som meg og drar ned dit for å ha det moro er det ingen tid som er bedre med alle turistene man kan bli kjent med. Har selv blitt kjent med 8-10 engelske folk som kommer dit hvert år, og 4-5 spanjoler som jeg møter hver gang jeg er der. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Når i ferien er det som regel billigst å reise? Sånn ca, om det er noen særlig forskjell da. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Når i ferien er det som regel billigst å reise? Sånn ca, om det er noen særlig forskjell da.Sjekk hos Solfaktor. De har prisoversikt fra de store turoperatørene i Norge. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Jeg skal 3 uker til Cannes og St. Tropez i Frankrike fra begynnelsen av Juli. Ingen charter tur her, nei. Heldigvis. Hus og fly (uten klapping ved landing og takeoff ) er bestilt selv og jeg gleder meg som en liten ungen. Bading og sol-slikking er jo en selvfølge når man drar sydover, men jeg gleder meg også til å se mer av landskapet og kulturen der nede. Dra til vindistriktene bl.a. Jeg elsker Frankrike<3 Endret 28. januar 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
robdeniro Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har tenkt meg en tur til Skiathos i Juli. Noen som har vært der, og som kan fortelle litt om natteliv o.l.? Er der for eksempel mange på rundt 18 år? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
Suplex Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Vi er 4 gutter som skal til Bulgaria (Sunny Beach) 26. Juli Hvis det er noen som vil ta kontakt er det bare å sende meg en beskjed ;DD Lenke til kommentar
vilja Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg og familien skal til Skiathos i Hellas 19. juni. Blir der ca to uker og skal bo på et hotell som heter.. Øhm, Skiathos Club ? hoho. jegfantjegfant. http://www.360.gr/skiathos-club/ Turen blir på rundt 55.000 med flybilletter, reiser med Ving. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Skal til Kroatsia sammen med familien og noen venner. Muligens at jeg møter 2 andre kompiser der også da de og skal til kroatsia i sommer. Pris har jeg ikke peiling på, men vi skal være der i 2 uker ihvertfall. Lenke til kommentar
sJIRAFF-1 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Var på Kypros, Ayia Napa i fjor, men tror ikke det blir noe av det i år. Skal inn i militæret til sommeren, og har ikke bestilt meg sydenferie enda. Satser på en 1-ukestur i slutten av juni. Blir nok en Hopp-på-tur, og reiser da for å slappe helt av før 1 år i militærtjeneste... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 skal til nice i frankrike med en kamerat, det blir konge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg skal til Gøteborg sammen med en kompisgjeng 12. - 19. juni. Deretter skal jeg til Provence i Frankrike 30. juni - 7. juli. I slutten av juli reiser jeg to uker til Bulgaria sammen med en annen kompisgjeng. Det blir altså en del reising i sommer Lenke til kommentar
Faris Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg og noen kompiser skal først til Nederland, På Sensation Deretter drar vi til Hersonisos hvis alt går etter planen Lenke til kommentar
MiKRi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Skal til Bulgaria sammen med to kompiser i sommer. Reiser 22. juni og skal bo på Vladislav hotell i en uke. Kommer til å bli utmerket.. Betaler ca 5000 kr for hele greia (kanskje litt dyrt.. men men..) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skal til Bulgaria sammen med to kompiser i sommer. Reiser 22. juni og skal bo på Vladislav hotell i en uke. Kommer til å bli utmerket.. Betaler ca 5000 kr for hele greia (kanskje litt dyrt.. men men..) 8100776[/snapback] bulgaria er best. vanskli å forklare hvor bra det er der nede... Lenke til kommentar
fompa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ikke syden akkurat, men skal til danmark - roskilde fra 30 juni - 9 juli... (roskilde-festival) etter dette blir det neppe noen mere ferie på meg. bare farte rundt i norge eller no Lenke til kommentar
alekz2k Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Skal til Bulgaria sammen med to kompiser i sommer. Reiser 22. juni og skal bo på Vladislav hotell i en uke. Kommer til å bli utmerket.. Betaler ca 5000 kr for hele greia (kanskje litt dyrt.. men men..) 8100776[/snapback] Vi reiser ned 8 kompiser til sunny beach 27 juni., Skal være der i 2 uker på fenix hotel.. vi betaler over 8000 kr! Var der nede i fjor også.. var helt knall, drikking i nesten 2 uker i strekk tar på. man reiser ikke til sunny beach på familietur, det er ikke så mye å oppleve utenom gamlebyen (nesse bar). var heller ikke så begeistret for maten der nede! reiner med at jeg tar med meg et lass grandiosa neste gang :!: ellers er det jo damer, både svenske og norske! ta dere en tur på Fenix bar.. er helt supert. spiller norsk musikk osv og alle danser på bordene :!: ellers ha en god tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå