St Thicket Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vi har nettopp kjøpt en Toyota Rav4, men den ene av de to nøklene som har sentrallås-styring er sprukket -> altså plasten. Elektonikken er fin. Noen som vet om sjapper som selger disse plasthusene? Sjekka med Toyota, men de skulle ha 2000 for en hel nøkkel! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 De kunne ikke selge deg huset altså? Kanskje du kan lage en av tre eller noe, om du er nevenyttig? Ut i fra avataren antar jeg at du ikke er det, men den kan selvsagt lyve, hehe Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 De kunne ikke selge deg huset altså? Kanskje du kan lage en av tre eller noe, om du er nevenyttig? Ut i fra avataren antar jeg at du ikke er det, men den kan selvsagt lyve, hehe 7685641[/snapback] What!? Den avataren har jeg selv laget i mspaint! From scratch! Ja, jeg kunne sikkert fikset noe, som å lime skiten sammen med hurtiglim, men fra erfaring holder det ikke særlig lenge... Det MÅ da vel være mulig å få tak i bare plasten! Jeg kan ikke tro noe annet! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Off topic; Den ligna bare vanvittig mye på m-en fra tegneserien m, derfor Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det MÅ da vel være mulig å få tak i bare plasten! Jeg kan ikke tro noe annet! 7689271[/snapback] Kan forsøke å Google litt på utenlandske websider eller sjekke på Ebay. Siden forhandler skal ha kr.2000 så er det vært å bruke litt tid på. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Off topic; Den ligna bare vanvittig mye på m-en fra tegneserien m, derfor 7689561[/snapback] litt mer OT: Det ER logoen til M! Bare at jeg har laget den selv... Jeg har sett litt etter slike ting på nett, men det er helt umulig å finne... har funnet hele nøkler på ebay, til ca 20 pund. Tror jeg skal satse på det... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Bare husk at nøkler kjøpt på eBay ikke passer bilen, så du må i så fall bytte huset ...men det visste du sikkert. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Joda, jeg er jo elektronikkingeniør, så jeg rekner med at noe programmering er nødvendig, hvis jeg ikke bare overfører elektronikken fra gammelnøkkelen til den nye... Jeg fant et tomt hus med blank nøkkel på ebay til £7.50, sendt fra Hong Kong. Sweet! Nå ser det ut som om at det ordner seg! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva er det egentlig man ikke finner på eBay? Uansett, fint at det ser ut til å ordne seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå