Synth Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 1) Disk e har forsvunnet sporløst 2) cd rommet mitt er fullstedig kaputt altså når jeg setter en cd inn i så jobber den helt vanlig men kommer ikke no innstaler nå/spill av i winows media player/ripp musikk osv.. noen som kan hjelpe meg? hadde vært fint om noen viste noe om d Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sjekk om ledningen fra cdrommet og til hovedkortet sitter ordentlig i. Ang. disk e, skal dette være cdrommen? Lenke til kommentar
Synth Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 ja men glemte å si dette gjelde min bærbare pc å ja d skal d.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Se om det går an å ta ut cdrommen for så å sette den inn igjen. Du kan sjekke i bios om det finnes noen cdrom der. Har du winXP cd'n din, kan du se om du får bootet fra den. Hvis ingen av de overnevnte forslagene hjelper tror jeg cdrommen er defekt. Endret 9. januar 2007 av norbat Lenke til kommentar
Synth Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Se om det går an å ta ut cdrommen for så å sette den inn igjen. Du kan sjekke i bios om det finnes noen cdrom der. Har du winXP cd'n din, kan du se om du får bootet fra den. Hvis ingen av de overnevnte forslagene hjelper tror jeg cdrommen er defekt. 7684654[/snapback] ok skal prøve d du sa, takk for hjelpen hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå