Gå til innhold

Burde jeg gå over til bf 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg BF2 er noen hakk bedre enn BF2142, mye på grunn av de kjedelige områdene og det latterlige fokuset på unlocks i 2142. BF2 er i hvert fall verd de 200 kronene det koster, og skulle du bli lei blir det flere og flere modifikasjoner å velge blant (f.eks. Project Reality). Du kan til nød prøve BF2-demoen, til nød da den er langt fra dagens BF2.

Lenke til kommentar

Jeg var såpass heldig at jeg begynte med BF2 for litt over et år siden, slik at jeg rakk å gå lei av det når BF2142 kom ut. Jeg har på følelsen at jeg kommer til å gå fortere lei av BF2142, kanskje fordi spillene er svært like.

 

Fordeler med bf2:

 

-Alt er realistisk og våpnene er ikke fiktive. Kan for eksempel bruke AG3 (eller G3 som det heter i BF2) :!:

 

-Bedre maps

 

-Brukbar patch, fleste bugs er fikset

 

Har blant annet merket at Fall of Berlin til BF2142 har en tendens til å bli stillestående, da angriperne kun har 3 steder for å komme videre. Med alle de nye forsvarsmekanismene som er med i BF2142 er det ingen lett sak å komme seg forbi den linja! Slikt pleide ikke å forekomme i BF2.

 

Har også opplevd lag ombord på titan, men det kan hende var fordi min forige pc var en smule gammel, kanskje er det kommet ny patch som har fikset problemet.

Lenke til kommentar
Mener du med å gå over til BF2? Altså slutte å spille modden 2142?

7687775[/snapback]

 

Hehe, det kunne kanskje høres sånn ut. Men jeg hadde blitt ødelagt i huet om jeg måtte stille meg om til BF2 nå. Begge spillene er faktisk greie. Det grunnleggende spørsmålet er vel om du liker sci-fi eller krig slik det er idag. Jeg er glad for at jeg har spilt meg lei på BF2 og nå fikk et nytt alternativ. Prøv begge, det er de verdt!

 

Drøyt å kalle det en mod! Det er tross alt et eget spill, er det ikke?

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Drøyt å kalle det en mod! Det er tross alt et eget spill, er det ikke?

7688179[/snapback]

 

Er jo nesten så det kunne ha vært en dårlig mod til bf2 da.

7688225[/snapback]

 

Nåh, jeg skjønner hva du mener. Til forsvar kan jeg si at jeg gikk direkte over fra BF2 til BF2142 og det var jo ikke bare-bare å komme inn i det nye systemet. Og grafikken er ikke akkurat dårligere...

Lenke til kommentar

Nåh, jeg skjønner hva du mener. Til forsvar kan jeg si at jeg gikk direkte over fra BF2 til BF2142 og det var jo ikke bare-bare å komme inn i det nye systemet. Og grafikken er ikke akkurat dårligere...

7688242[/snapback]

Grafikken? mener du bf 2 eller 2142? i hvertfall så vidt jeg vet er det bedre på 2142?

fant foresten en morsom bøg på 2142 under en bro på suez canal :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...