Gå til innhold

Acer Aspire 3682WXMi

Anbefalte innlegg

Eg skal kjøpe bærbar PC, og har funne ein god kandidat på MPX.no: Acer Aspire 3682WXMi. Eg finn dessverre ingen omtalar av den på nettet. Er det nokon som veit meir om den enn det som står i MPX sine spesifikasjonar? Det eg er spesielt interessert i å vite er:

1) Effektiv batterikapasinet

2) Kvalitet på innbygd webkamera og mikrofon

3) Kvalitet på tastatur

4) Fargegjengiving på skjerm. Sterke eller blasse fargar?

5) Scrollefunksjon på den innebygde musa?

6) Fysiske mål: Er maskina stor i forhold til andre med 14" skjerm?

7) Støynivå frå harddisk og vifte.

Dersom det er noko meir eg bør vite om den, ikkje nøl med å få det med. Ok om du vil kome med anbefalingar på andre maskiner til under 7000 kr. Den skal brukast til skriving, musikk og film.

Endret av sigbjoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vrak Acer og gå for Fujitsu-Siemens Pa1510. FSC er et mye bedre og mer kvalitetskjent merke enn Acer, som i sin tur går i stykker til stadighet. Pa1510 gir deg utrolig mye for pengene, 64 bits Dual Core CPU, ATI Xpress1100 chipset, 1gb ram og 120gb SATA disk.. det er heftig for en laptop til 6798,- (komplett.no)

Lenke til kommentar
Vrak Acer og gå for Fujitsu-Siemens Pa1510. FSC er et mye bedre og mer kvalitetskjent merke enn Acer, som i sin tur går i stykker til stadighet. Pa1510 gir deg utrolig mye for pengene, 64 bits Dual Core CPU, ATI Xpress1100 chipset, 1gb ram og 120gb SATA disk.. det er heftig for en laptop til 6798,- (komplett.no)

7686973[/snapback]

At FS er et bedre og mer kvalitetskjent merke en Acer tror jeg mange vil ta en diskusjon med deg på, spesielt de som kjøpte serien med raid problemer samt det er vel ikke rettet på enda :roll:

Jeg har sett virkelig mange skrøplige produkter fra FS og i denne prisklassen så bør man i hvert fall være på vakt...."Acer er slett ikke noe dårligere i kvalitet"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...