Gå til innhold

Ukens tilbud på komplett. r9700pro.

RiZLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-26 10:58, skrev twarr:

Hei!

Hvordan er det saphire kortet i ytelse i forholdet til BBA? jeg kan få BBA til 2300 kr ifra usa.. men da må jeg vente til desmber for å få det :sad: er dette saphire kortet bra?

Det er ATi som produserer Sapphire sine kort (Sapphire kjøper ferdige kort fra ATI) så det er neppe noe ytelsesforskjell.

Lenke til kommentar

til de som vurderer å kjøpe seg så ville jeg nok anbefalt å vente til geforce fx kommer, sure, det er noen måneder maks, men prisene vil garantert synke mer..da får man plutselig 2 solide kort istedenfor kun radeon 9700 pro.

radeon kortet presses uansett ned i pris når geforce fx kommer, da får du det nok for 2500 og nedover.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 11:48, skrev AzTm:

til de som vurderer å kjøpe seg så ville jeg nok anbefalt å vente til geforce fx kommer, sure, det er noen måneder maks, men prisene vil garantert synke mer..da får man plutselig 2 solide kort istedenfor kun radeon 9700 pro.

radeon kortet presses uansett ned i pris når geforce fx kommer, da får du det nok for 2500 og nedover.

men når geforceFX kommer da skal jo det nye kortet til ati komme! da lønner det seg jo å vente til det kommer for da får man geforceFX billig! skjønner dere ikke? det kommer nye hele tiden!

jeg syntes dette på komplett er et bra tilbud så det skal jeg 90% sikkert kjøpe nå som det er på tilbud :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 11:48, skrev AzTm:

Det vil alltid komme noe bedre, og GeForce FX kommer neppe på markedet før i februar, og det er tre måneder til, noe som er en livstid i dataverdenen. Man kan ikke tenke at det snart kommer noe nytt og bedre. Snart kommer etterfølgeren til Radeon 9700Pro også. Når februar kommer er det noen som hyler ut at man bør vente til den nye revisjonen av FX-kommer for da blir FX-kortene billige. Med mindre prisreduksjonen ligger en uke fram i tid er det lite hensiktsmessig å vente, for da får man aldri kjøpt noe.

Lenke til kommentar

det nye kortet til ati kommer noen få måneder etter geforce fx..

jeg ville uansett vurdert hvor stor sannsynligheten er for at du vil få mange timers problemer med ati radeon 9700 pro..

siste løsningen som fikk kortet til en kamerat av meg å fungere var å formattere hddn, innstallere xp med x antall nye drivere..

det er ikke kjekt å gjøre slikt bare for at det skal fungere..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 11:15, skrev nikey:

Det er Sapphire som produsere kort For ATI ikke omvendt

Quote:

Faktum er at de aller fleste "ikke-originale" ATI Radeon 9700 Pro baserte kort, faktisk er"originale" ATI-kort. Grunnen er at
ATI står bak produksjonen av kortene
, mens 3. parts produsenter som Club3D, Sapphire, Crucial, Gigabyte m.m. kun utstyrer kortene med et klistremerke med selskapets logo samt eventuelt en egen kjøleløsning. For Club3D sitt vedkommende hadde man ikke engang brydd seg om å smykke kortet med sin egen logo. Såvidt oss bekjent er det kun Hercules som produserer Radeon 9700 Pro kortene på egenhånd. Det er trolig grunnen til at Hercules er forsåvidt sene på markedet med sin Radeon 9700 Proløsning.

Kilde

[ Denne Melding var redigert av: Nostradamus på 2002-11-27 12:19 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...