_tHokA_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg har prøvd Windows Vista litt nå, men da uten raid for jeg har ingen drivere. Heller ingen drivere til lydkortet jeg hadde på hovedkortet. Har planer om å kjøpe Windows Vista Home Premium OEM pakka, men så kommer da sp.målene: 1. Vil sata raid driverne til Abit KN8-SLI komme ut? 2. Vil jeg få lyd drivere til hovedkortet? 3. OEM, selges ikke de kun sammen med nye maskiner? Får man kjøpt OEM versjon uten ny data? 4. 32-, eller 64bits versjonen? (Har 64bits cpu) 5. Og hvordan blir de mot spillene. Har selv prøvd å kjøre noen spill uten å få det til å virke Endret 9. januar 2007 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 1 Tipper det kommer. 2 Samme som over. 3 OEM selges løst, men kan kun brukes på en maskin, og man kan heller ikke oppgradere hardware som hovedkort og cpu i pcen" 4 64-bit vill nok bli det vanligste fremover. 5 Nye spill vill hverfall støtte vista, hvis du skal spille noen som ikke er støttet i vista kan du ha dual boot med vista og xp. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 3. OEM selges løst, men kan kun brukes på en maskin, og man kan heller ikke oppgradere hardware som hovedkort og cpu i pcen" Den der var litt dum, hadde planer om å kjøpe AM2 eller s775. mene.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 CPU går ann å bytte, men ikke hovedkort. Tror nok MS hadde tabbet seg litt ut hvis det ikke hadde vært mulig å overklokke PCen uten å måtte kjøpe ny lisens =) Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Og det er du 99.9% sikker på? Frister å gå over til s939 x2 CPU iallefall. Få dual core.. Men vi får se hvordan det blir med driverne til hovedkortet først Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sånn jeg tolker dette: http://support.microsoft.com/kb/925582 Så kan du skifte alle delene i PCen, så lenge Vista ikke får mistanke om at det kjører på en annen PC. Tør faktisk å vedde forumbrukeren min på at det går ann å skifte CPU ^^ Hovedkort vet jeg at ikke går ann å bytte =) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Sånn jeg tolker dette: http://support.microsoft.com/kb/925582 Hovedkort vet jeg at ikke går ann å bytte =) 7686566[/snapback] Så lenge du bytter hovedkort pga defekt, eller en annen service-relatert sak går det greit etter det jeg har skjønt? (sjekk opp dette før du eventuelt stoler på meg ) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Som jeg sa i en annen tråd. Det kommer helt ann på kundebehandleren din =) Du kan få noen som er helt for jævlig, og nekter deg å aktivere på nytt, eller du kan få noen som er greie, som gir deg lov. Får du et rasshøl, er det bare å prøve på nytt seinere =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå