fotballkamera Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva tror dere... Bør man vente til å kjøpe til det kommer noe nytt eller kjøpe nå... Har tenkt litt på creativ zen vision pluss men vil jo ha noe som er oppdatert en stund fremover ihvertfall Kommer det noen nye bedre produkter eller bør man slå til nå...? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Spørsmålet er vell egentlig hvor mye du selv forventer fra en mp3 spiller.. Video har vi allerede hos flere, hvis det er noe du søker. Vet ikke om det er så mye vits å vente, gjerne det om noen år finnes noe annet enn mp3 på markedet. Edit: Skrivefeil Endret 9. januar 2007 av steffenz Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvor lenge tror dere det tar til det kommer en ny iPod? Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Vent på iPhone! 7683968[/snapback] wtf skal jeg med det? Apple og Ipod folkan har jeg veldig lite til overs med..Dårlig garranti og alt for lite for pengene.... Da heller jeg heller mot creativ..... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Apple og Ipod folkan har jeg veldig lite til overs med..Dårlig garranti og alt for lite for pengene.... Da heller jeg heller mot creativ..... Det er vell egentligt en smaksak hvor mye du får for pengene eller ikke. Garantien sier jeg meg enig i. Har selv en iPod nano og vil heller betale litt ekstra for design og kvalitet. Jeg sier ikke at Creative ikke er det, men jeg liker Apple bedre. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det kommer alltid noe nytt. Å vente til den og den modellen kommer er etter min mening bortkastet med mindre at den har akkurat det du trenger, fordi når den kommer så er det en ny modell på vei som er enda bedre. Kjøp deg en spiller som passer til deg og vær fornøyd med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå