Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hjelp til ny pc stol.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke fall i Jysk fellen. De stolene er kun for salg, ikke levetid. De er feldig dårlige fysisk sett. Når du kommer inn i butikken setter du deg ned i stolen - du faller bak. Jeg har erfart to  slike stoler, og den ene er skeiv og den andre er ødelagt. Veldig dårlig kvalitet på hjulene. Gå heller på en kvalitetsbutikk, f.eks Møbelhomen og finn deg en.

7683921[/snapback]

Slenger meg på den!

Har en Jysk stol jeg sitter i nå. Puta blir flat på bare noen uker. Stolen her kosta meg 1000,-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Prøv å kjøp en stol som ikke må være låst, det er bedre for ryggen sin om stolen vipper fram og tilbake og "tvinger deg" til å bruke forskjellige sittestillinger.

AtW

7773538[/snapback]

ja. Mutters har en slik. Den kan låses eller være helt laus. Genialt. Men den kosta 2k da, så jeg gidder ikke betale så mye.

Lenke til kommentar

Tja, jeg er absolutt ikke vant til stoler i 10 000kr-klassen etc, så uten å ha så veldig mye å sammenligne med over lengre tid, vil jeg likevel si at den er ganske behagelig. Man kan vippe bakover, noe som er vel og bra, siden jeg pleier å ha beina på en krakk.

Man får sikkert veldig mye bedre hvis man går over tusenlappen, men med tanke på prisen er denne veldig god.

Lenke til kommentar

Jeg har også den Magnus-stolen til 799,- , og jeg kan ikke si noe negativt om kvaliteten! Hadde Chef`en til 499,- før, og syntes nok den var bedre å sitte i. Den ble byttet ut på grunn av at beina knakk, som mange andre har hatt erfaring med :p Det var en feilvare (som gjaldt ALLE stolene av den typen), men det er tydeligvis ikke blitt gjort noe med. Uansett, det var ikke noe problem å få byttet den, hvis du heller skulle velge den! Det var ikke helt uten grunn at beina knakk.

Jysk-stolene er gode :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...