Gå til innhold

Er Sony Ericsson W810 eller Nokia 6233 best?

Anbefalte innlegg

Jeg ser at Sony Ericsson W810 og Nokia 6233 har samme pris på netcom.no.

Jeg har tenkt å kjøpe en av dem, så jeg lurer på:

Hvilke er best? (din mening)

Hvilke har best kamere både til filming og bildebruk?

og

Er det noen andre mobiler som er "bedre" i denne prisklassen?

----------------------------------------------------------------

Jeg takker for all hjelp :)

Endret av sogasg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer litt an på hva du vil ha ut av telefonen, men mest sannsynlig vil W810i være det beste valget.

Nå skal jeg ikke legge skjul på at jeg er Sony fanboy, men:

W810i har mer innhold i eska (headset med 3,5 jack-overgang, datakabel, 512 MB minnekort), mye bedre batteritid, bedre utseende (kanskje litt subjektivt, men..) og etter min mening kongemenyer. Med denne kan du også kaste mp3-spilleren. Har ennå ikke kommet over noen som er misfornøyd med denne telefonen.

6233 kan egentlig bare skilte med litt flere valgmuligheter i menyene og 3G, samt litt bedre skjerm. Dette er kun nyttig hvis du f.eks. er en stor fan av e-post og surfing på mobilen.

Når det gjelder kamera på telefonene er disse mer eller mindre tilsvarende på optikk og oppløsning, men W810i vinner klart fordi den har autofokus og leke-blitz.

Endret av magh
Lenke til kommentar
6233 kan egentlig bare skilte med litt flere valgmuligheter i menyene og 3G, samt litt bedre skjerm. Dette er kun nyttig hvis du f.eks. er en stor fan av e-post og surfing på mobilen.

vil bare legge til at hvis du vil surfe på mobilen, er opera mini et ypperlig verktøy.

(want it? then google it ;) )

Lenke til kommentar

Godt tips fra Hernil. Opera Mini fungerer glimrende. Hos meg er er den mye raskere enn browseren som følger med. Opera Mini finns i norsk versjon.

Siste tiden har jeg også begynt å logge meg på MSN fra mobilen. Den er engelsk-språklig men var lett å ta i bruk.

Et annet tips: Legge opp snarveiene (Innstillinger - Personlige snarveier) slik at de er lett tilgjengelig på mobilen. Opera og MSN kan for eksempel legges i "Gå til"-listen (venstre valgtast). Selv har jeg radio, klokkealarm, bluetooth, kalkulator, stoppeklokke og MMS på den listen. På høyre valgtast starter jeg MP3-spilleren direkte (musikkavspilling). Også navigeringstasten i midten kan også programmeres til å gjøre andre valg enn de som ligger inne default.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...