VegardSK Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har kjøpt nhl07 nå til 360, og er kjempefornøyd Men har et spørsmål. Sitter å spiller med en kompis, og vi tenkte å lage vårt eget lag og spille med det. Eneste vi fant ut var hvordan vi skulle lage egen spiller, men hvordan setter vi spillerne vi lager inn på lag? Burde jo ikke være så vanskelig, men vi finner det rett og slett ikke ut.. Hadde blitt veldig glad for hjelp/forslag Vegard. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Noen som vet? Eller i alle fall sette spilleren inn på et vanlig hockey-lag? Plis Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Når du lager spilleren får du veldig draktnr. og sånne ting. Hvis du scroller nesten helt nederst der, kan du velge hvilken roster/lag du vil inn på Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Når du lager spilleren får du veldig draktnr. og sånne ting. Hvis du scroller nesten helt nederst der, kan du velge hvilken roster/lag du vil inn på 7690349[/snapback] Takk Skal teste det nå! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis du har Live Gold kan du legge meg til friendslista de, så kan vi ta en kamp en gang. Gamertag: RRhoads27 Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 funnet ut hvordan jeg setter spillerne på forskjellige lag nå Men går det ann å lage eget lag med eget navn o.l ? RRhoads27 : Legger deg til jeg Har Gold, så blir med å spille. Om noen vil ha min gamertag er den: Vegard S K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå