Gå til innhold

SuperPI hvordan er scoren min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skjønte jeg ikke spørsmålet ditt...

Hvor lang tid den bruker på å skaffe 32M desimaler, varierer jo fra CPU (og RAM) til CPU.

Hvis du lurer på hvilken av de man bruker, ser jeg oftest 1M for å "briefe" med en god overklokk eller slikt. Men mange bruker også 32M for å stressteste slik jeg har fortstått.

1M tar vel 25-50 sekunder på nyere prosessorer (er vel også rekorder under 10 sekunder nå, men dette er med ekstrem klokk og state-of-the-art prosessorer).

Lenke til kommentar

Det vanligste er å teste 1Mill eller 2Mill desimaler. Jeg vil tippe du bruker nettopp 1 minutt og 5 sek på en mill desimaler. Selv bruker jeg omtrent det samme på 2mill når jeg overklokker, hvis jeg ikke gjør dette får jeg runt 40sek på en mill. Jeg har en AMD64 3200+

Lenke til kommentar

Ser ikke hva du ikke skjønner her, men tiden din var elendig for å påpeke det (går ut fra at det var 1M det var snakk om).

Hadde jeg vært deg hadde jeg investert i nytt utstyr før jeg hadde begynt å stille dumme spørsmål, som du atpåtil ikke skjønner svarene på

Endret av PootieTang
Lenke til kommentar
Ser ikke hva du ikke skjønner her, men tiden din var elendig for å påpeke det (går ut fra at det var 1M det var snakk om).

Hadde jeg vært deg hadde jeg investert i nytt utstyr før jeg hadde begynt å stille dumme spørsmål, som du atpåtil ikke skjønner svarene på

7689953[/snapback]

Ingen spørsmål er for dumme på forumet. Han spør fordi han ikke vet.

EDIT: Han må da vite litt siden han har skrevet 1300 poster.

Endret av Kong Basse
Lenke til kommentar

7689953[/snapback]

Ingen spørsmål er for dumme på forumet. Han spør fordi han ikke vet.

EDIT: Han må da vite litt siden han har skrevet 1300 poster.

7691236[/snapback]

Og der har vi et glanseksempel på at poster betyr ... ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...