zuhr Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Hercules 3D Prophet FDX8500LE 64MB DDR Virker bra det korte... Bra pris på det og 828kr på komplett :smile: Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 11:27, skrev Aasgaard:Du kan jo legge til en hundrelapp og kjøpe et Creative GF4 Ti4200 64MB (bulk) på komplett til 1,105,- Det er nok ikke et dumt kjøp! :wink: når det gjelder tvut: JO dette ER et DÅRLIG kjøp Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 siDDIs: Visst kan man stille i BIOS med TV-UT på nVidia! Jeg har et Gainward GF3 Titanium200, og så sant jeg kun har koblet til tv-ut før jeg starter maskinen så får jeg bilde på skjermen med én gang. zuhr: GF3 har (i de fleste tilfeller) tv-ut, men som mange sier, kvaliteten er så som så. Til video,bilder og spill funker det fett, men tekst blir blurret(uskarp). Jeg mener at med 12.41 (el.no rundt der) fikk jeg KNIVSKARP tekst med mitt gamle GF2MX kort av en merkelig grunn, men hvem vil vel bruke slike gamle drivere i dag.. BTW: Creative GF4 Ti4200 er helt greit på tv-ut. En kompis har det og det funker helt greit nok. Han scorer ca. 10k i 3Dmark 2001SE med en XP1900+ Hvis du skal bruke det til tekst/Win/*nix/*BSD, da MÅ du gå for Ati, men er det video/spill/bilder, no difference.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå