SumSar Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Virker bra synes jeg. Apple har i allefall en av de mest leste trådene i artikelforumet til amobil noen gang i allefall... 53 bruker(e) leser denne tråden (23 gjester og 1 anonyme brukere) Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Fikk UTROLIG lyst på denne nå Nå bruker jeg T68 og er fornøyd med den, men hvem kan motstå det der! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sjekker telefonen på http://www.apple.com/iphone/ nå. Virker sexy! Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Fikk lyst på en sånn en ja!! Synd den ikke kommer før Q4 Lenke til kommentar
viranth Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er ingen andre telefoner på markedet som kan konkurrere med denne, ser de vil ha 1% av markedsandelen, men tror dette blir mye høyere. Blir spennende å se hva Nokia, Sony-Eriksson etc svarer med, jeg tror ikke de har nubbsjans. Se bare hvordan iPod dominerer mp3 markedet. Den ser forresten helt utrolig rå ut, skal virkelig ha meg en slik når de kommer for salg her til lands. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Å husj så dyr den kommer til å bli. Men kanskje verdt det likevel, den virker temmelig genial. Stor blir den naturligvis, men i forhold til mulighetene, så må den være det. Spent, virkelig spent. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Den var jo kjempe tøff! Synd at den ikke har 3g, men samma det, fordi den har mange andre spesifikasjoner som var kule. 8 og 4 gb er ikke lite til en mobil å være. Gleder meg til den kommer til Norge! Den blir kanskje i dyreste laget for noen. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Må bare minne om at andre smart telefoner koster skjorta, uten å gi særlig god funksjonalitet. Denne så snacksy ut, får vel begynne å spare:P Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Livebilder: http://www.engadget.com/photos/first-iphone-pics/ Er den lille prikken der hele 2mpx kameraet? :/ Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det har nødt til å være det kameraet ja! Veldig lite, men da er det mer elegant, synes jeg. Lenke til kommentar
joschram Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen tekniske data: Vekt: 135 gram Størrelse: 115 x 61 x 11.6mm Skjerm: 3,5 tommer, oppløsning 320 x 480 Kamera: 2 megapiksel Størrelsesmessig vil den være nesten som en Ipod 30GB bare 11,5 mm høyere. Vekten er også som en vanlig Ipod på 30GB. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Linksys Apple Begge heter jo iPhone.. Så hvem har rett til navnet? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 LinksysApple Begge heter jo iPhone.. Så hvem har rett til navnet? 7684359[/snapback] Og at ja - navnet er iPhone. Etter det ITavisen forstår, er det inngått en avtale mellom Apple og Cisco/LinkSys, som eier navnet. Det gjenstår bare for Apple å undertegne. Hvor mange millioner de må ut med, vites ikke. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Syns dette ser heftig ut jeg. Har lenge ønsket at telefonene skulle bare være en skjerm og en av på knapp Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 LinksysApple Begge heter jo iPhone.. Så hvem har rett til navnet? 7684359[/snapback] Og at ja - navnet er iPhone. Etter det ITavisen forstår, er det inngått en avtale mellom Apple og Cisco/LinkSys, som eier navnet. Det gjenstår bare for Apple å undertegne. Hvor mange millioner de må ut med, vites ikke. 7684448[/snapback] Apple ble eid akuratt der Men virker som en superduper telefon. Eneste som trekker ned er prisen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Virker bra synes jeg. Apple har i allefall en av de mest leste trådene i artikelforumet til amobil noen gang i allefall... 53 bruker(e) leser denne tråden (23 gjester og 1 anonyme brukere) 7684078[/snapback] Men jeg må si at artikkelen ble litt dårlig oppdatert. Nå er jo til og med skribenten avlogget... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) 4GB - 3,169.55 NOK 8GB - 3,804.59 NOK Ikke så direkte lite. Blir vel dyrere i Norge også. Nå var disse prisene estimert med en to års kontrakt. Slenger vi på 'rabatten' for dette og MVA, så tipper jeg vi har en basispris på nærmere 8 tusen her til lands. Endret 9. januar 2007 av qwert Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 4GB - 3,169.55 NOK 8GB - 3,804.59 NOK Ikke så direkte lite. Blir vel dyrere i Norge også. Nå var disse prisene estimert med en to års kontrakt. Slenger vi på 'rabatten' for dette og MVA, så tipper jeg vi har en basispris på nærmere 8 tusen her til lands. 7684551[/snapback] Tviler på at den kan bli så dyr... det vil jo omtrent ikke være salgbart Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 4GB - 3,169.55 NOK 8GB - 3,804.59 NOK Ikke så direkte lite. Blir vel dyrere i Norge også. Nå var disse prisene estimert med en to års kontrakt. Slenger vi på 'rabatten' for dette og MVA, så tipper jeg vi har en basispris på nærmere 8 tusen her til lands. 7684551[/snapback] Det har jeg ingen tro på. Jeg tror ikke dem får solgt en telefon dersom den er så dyr. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 HVordan blir det med riper på denne skjermen? Ikke noe beskyttelse? Dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg