bufodill Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Nå er det foreksempel kun gjennom leverandøren Trigcom som gjennom å kun bruke Netcom sitt mobilnett har mulighet å levere de tjenester man finner i en Blackberry-telefon. Så tror det vil være fullt mulig og lovlig å sette opp en spesialavtale med en norsk operatør hvis man ønsker å gjøre innpass her til lands som ny mobilprodusent. 7702380[/snapback] Ja, det vet jeg. Men er det faktisk slik at hvis Telenor eller Netcom prøver å importere blackberries så vil de få beskjed om at "nei, vi har en avtale med Trigcom vi, så dere kan ikke få kjøpe fra oss", eller er det bare Trigcom som gidder å importere blackberries? Det er nemlig en ganske stor forskjell. 7703284[/snapback] Uansett løsning, man KAN kjøpe en blackberry uten abo fra trigcom. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Tenk hvor flott om de bare hadde gjenoppfunnet gjennomsiktig herdet plast noen år tidligere. F.eks i forbindelse med iPod nano... 7707365[/snapback] Jeg har hatt en iPod nano i litt over et år nå, og jeg har ikke en eneste godt synlig ripe på hele nanoen. Folk må nesten lære seg å ta vare på tingene sine Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har hatt en iPod nano i litt over et år nå, og jeg har ikke en eneste godt synlig ripe på hele nanoen. Folk må nesten lære seg å ta vare på tingene sine 7713923[/snapback] Merkelig. Jeg har alltid behandlet alle gjenstander som mobiler og mp3-spillere helt bra, det samme gjelder min Nano. Nanoen var oppbevart i ensom lomme, eller liggende på et bord. Likevel presterer den å bli helt ripet som f, før tubes i det hele tatt rakk å komme på markedet. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Har iPoden (Nano, 1-gen) min i en "sokk" og den har noen riper (fordi jeg prøve Tubes som ikke dekker over skjermen) men ikke mange/tydelige... Endret 13. januar 2007 av nitramdg Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 jepp, den reklama er knall Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som kan fortelle meg hva den egentlige forskjellen er på "multitouch" og vanlig touchscreen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som kan fortelle meg hva den egentlige forskjellen er på "multitouch" og vanlig touchscreen? 7724641[/snapback] At den kan oppfatte trykk på flere deler av skjermen samtidig. F.eks. at du bruker fingerne som klyper og utvider eller krymper et bilde. Andre TS-skjermer kan vel bare merke ett trykk samtidig, om jeg ikke tar helt feil. Trykker man f.eks. på en pc-skjerm med TS, og plasserer en finger på hver side vil musepekeren ende midt mellom. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har lagt merke til det fenomenet på min gamle Qtek S100. Det forklarer saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg