valleta Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hi sap, har et meget frustrende problem som jeg faktisk ikke ser ut til og klare og ordne uansett hvor mye jeg fikler og tukler med settings. Følgende problemer: Problem en: Når jeg transmiter, mens noen andre snakker hører dem en utrolig irriterende lyd ganske skurrende om jeg skal beskrive det. Problem to: Når jeg bruker headsett og transmiter hører de andre lyden min fra windows, alt fra spille lyder til musikk. Det er nok der hele pointe med og snakke forekommer, min personlig stemme blir utrolig lav og musikken for eksempel blir meget skurrende og høy. Hjertelig takk på forhånd, om noen vet eller har så si en god løsning på dette. Endret 9. januar 2007 av valleta Lenke til kommentar
valleta Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Uff da, ingen ? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det kan være lydkortet ditt. La meg gjette, inntegrert i hovedkortet? Lenke til kommentar
valleta Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Det kan være lydkortet ditt. La meg gjette, inntegrert i hovedkortet? 7708881[/snapback] Ja desverre.. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det kan være lydkortet ditt. La meg gjette, inntegrert i hovedkortet? 7708881[/snapback] Ja desverre.. 7710272[/snapback] Mulig løsning kan jo være å kjøpe seg et lydkort (trenger ikke være dyre greiene). Men jeg kan ikke garantere for at det ikke finnes noen andre løsninger, du får vente å se om det kommer noen glupe hoder innom tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå