Gå til innhold

PS3 hacked to accept Xbox 360 controller

lektroluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var jo bra de fikk seg skikkelig kontroll å holde i da... Personelig mener jeg 360 kontrollen er mye bedre enn den gamle PS2 kontrollen. Sitter liksom bedre i hendene og analogene er bedre plassert.

7683663[/snapback]

Agree. har både 360 og PS2. og kontrollen til PS2 blir jeg seriøst sliten i fingrene av å spille med.

Lenke til kommentar

Vel...å lage ein driver i Linux kan vel knapt kallast hacking. Vekk meg når dei får det til å funke med PS3-spel. :p

EDIT: Det å kunne bruke Wiimoten til mus, derimot, synest eg er ganske interessant. :) Synest det var eit veldig godt trekk av Sony å opne for at folk kan lage sin eigen programvare.

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg hadde betalt noen kroner for å få 360-kontrolleren til å funke i ps3-spill. Å bruke dual shock/sixaxis er for meg helt uaktuelt. Forhåpentligvis har det komt et godt 3. parts alternativ når jeg går til innkjøp av maskina.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

360 kontrollen vill jo ikke riste når den brukes på ps3, dette må legges inn i selve spillet.

men en kontroll som er super deilig og holde i er jo bra for de stakkerne som absolutt må ha seg en ny grill

Lenke til kommentar
Tenk å sløse bort så mye tid på noe sånt når den beste kontrollen allerede følger med :p

7683495[/snapback]

De savna kanskje noe som rista? :)

7683512[/snapback]

Vel, det gjelper ikke så lenge spilla ikke støtter rumble.

7684104[/snapback]

Det gjelper å ikke ta det så seriøst heller.

Lenke til kommentar
Tenk å sløse bort så mye tid på noe sånt når den beste kontrollen allerede følger med :p

7683495[/snapback]

De savna kanskje noe som rista? :)

7683512[/snapback]

Vel, det gjelper ikke så lenge spilla ikke støtter rumble.

7684104[/snapback]

Det gjelper å ikke ta det så seriøst heller.

7684142[/snapback]

Hehe, har jeg tatt det seriøst kanskje? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...