Gå til innhold

person søkes fra askøy!

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

hei!

jeg trenger nummeret til ei som heter mariell/marielle. Det jeg vet om henne er at hun bor på askøy utenfor bergen og hun går på askøy vgs på allmenn. hun har brunt hår...

kan noen askøyværinger eller bergensere hjelpe meg!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

jeg har jo sjekket nettkatalogen og gulesider mange ganger... det er jo såklart det første stedet jeg gikk til... jeg traff en på gaten her i går som kjente en som kjente en som kanskje visste hvem hun var, så jeg fikk etternavnet. kanskje på en måte. men hun var fortsatt ikke på gulesider.

Abrakadabra: betaler cash kontant:P gi meg nummeret!

Lenke til kommentar

Det der er et lite helvete. Hadde det samme problemet med ei Nederland. Har man ikke registrert telefon eller adresse, er man umulig å få tak i. Men du burde sjekke hvor mange som har det etternavnet på Askøy. Om det ikke er så mange, så manner du deg opp og ringer rundt og spør om noen kjenner henne. Lykke til!

Lenke til kommentar
jeg trenger nummeret til ei som heter mariell/marielle. Det jeg vet om henne er at hun bor på askøy utenfor bergen og hun går på askøy vgs på allmenn. hun har brunt hår...

kan noen askøyværinger eller bergensere hjelpe meg!?

Hva med å kontakte skolen og prøve å fiske etter navn/tlf der?

på grunn av personopplysningsloven tviler jeg litt på at du får slik informasjon sånn helt uten videre men du kan eventuelt be de du er i kontakt med å videreføre ditt navn/tlf...

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Viste denne tråden til Marielle og hun sa jeg kunne si navnet hennes =) Hun heter **** . Legg henne til på facebook da vel. Hun går hvertfall allmenn på Askøy vgs og har brunt hår ;)

Edit av mod: Send heller brukeren en PM. Navn fjernet.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...