DE1 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Mye snakk om kjøringen i USA som kalles "Ghost ride the whip".. Så tenkte jeg skulle sjekke hva det var, og jommen lo jeg godt.. :!: Link til en film på youtube der bilen blir stjelt under et opptak... Edit: Veit jo ikke om det er fake eller ikke da.. Hehe. Endret 9. januar 2007 av DE1 Lenke til kommentar
eab Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Leste nettopp en artikkel på vg.no om dette "nye" fenomenet i usa. Måtte jo såklart inn på youtube og sjekke hva det egentlig var for noe, og nå holder jeg på å le meg skakk ihjæl av alle de tafatte bleikfiskene som skal springe og hoppe rundt på bilen mens de hører på rapmusikk haha! bare amerikanere kan finne på noe så "glupt" De klarte å kjøre Merkur'en i grøfta *edit: vg.no linken flere videoer Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Herregud så latterlige folk.. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 desember omkom Davender Gulley (18) fra Stockton, California, etter å ha slått hodet i en parkert bil mens han hang ut av vinduet på en SUV. Altså, denne kan jeg "skjønne", ung og dum og alt det der. Men: En canadisk 36-åring døde i oktober av hodeskader etter å falt ned fra en bil han danset på i fart. Hallo i luken, skulle tro man i en alder av 36 år kunne klare å bruke hodet såpass at man skjønner at det å danse på en bil i fart er en dum ide. Gode deltakere til darwin-awards hele gjengen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Haha, herlighet. Wannabe 18 år... :!: Lenke til kommentar
Swe Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hehe, disse folkene burde jo snarest nomineres til Darwin Awards for sitt meget elskverdige bidrag til å "bedre den menneskelige genpoolen gjennom å fjerne seg selv fra den" (fritt oversatt fra websidens "formålsparagraf") Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Skjønner hvordan man kommer på å gå ut av bilen i fart (mener ikke at det ikke er et ufattelig dumt påfunn), men hvordan i helvete finner de ut at de skal gå ut av bilen for å danse? Endret 11. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Skjønner hvordan man kommer på å gå ut av bilen i fart (mener ikke at det ikke er ufattelig dumt påfunn), men hvordan i helvete finner de ut at de skal gå ut av bilen for å danse? 7697367[/snapback] Hahaha, good one. :!: Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Så sannelig.. Noe av det mest idiotiske jeg har sett på lenge ONLY AMERICANS.....! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Haha, herlighet. Wannabe 18 år... :!: 7685042[/snapback] jeg blir 19 om litt under en mnd, men jeg er jo faen ikke så dum at jeg danser på bilen. 1 jeg kan ikke danse 2 tenk deg hvordan lakken ser ut etter en runde på taket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå