Gå til innhold

Hva er best? Valg av skjerm.

hw-bugs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke helt sikker jeg heller, men du får LG 204wt-sf versjonen (sølvfarget) for ca 2300 kroner. Derfor vil jeg annbefale den.

Edit:

LG har nok best kontrast, og skal være en knallgod skjerm. Eneste er at HW.no likte dellen.

Endret av watercool:)
Lenke til kommentar
Ikke helt sikker jeg heller, men du får LG 204wt-sf versjonen (sølvfarget) for ca 2300 kroner. Derfor vil jeg annbefale den.

Edit:

LG har nok best kontrast, og skal være en knallgod skjerm. Eneste er at HW.no likte dellen.

7683042[/snapback]

jeg liker begge to egentlig :roll: Men kan du gi linken der prisen er 2300 for LG? Fordi

på hv guiden det billigste er for 2741.

Lenke til kommentar

Edit:

7683042[/snapback]

jeg liker begge to egentlig :roll: Men kan du gi linken der prisen er 2300 for LG? Fordi

på hv guiden det billigste er for 2741.

7684592[/snapback]

ja visst fant en her https://prisguiden.no/product.php?productId=51989

men hva er forskjellen mellom den og den her: https://prisguiden.no/product.php?productId=51989

Lenke til kommentar

Se den linke espenaldoz kom med, det var den jeg mente.

Har forstått det sånn at BF versjonen har svart ramme, mens SF har sølv. Ikke verdt 400 kroner mao. Navnene SF (silver) og BF (black) synes jeg passer bra. Dessuten selges de til ca. samme pris, bare det at butikkene ikke ser ut til å skille mellom de.

COmputercity selger 204WT billig, og har den på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...