nabbskall Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hei, har en hiper 580w strømforsyning, men har tenkt å kjøpe et hovedkort som har 8 pin CPU-strøminntak, og på strømforsyningen har jeg bare 4, har prøvd å lett etter forgreninger, men jeg finner det ikke MÅ være fra komplett... takker for svar håper jeg har postet på riktig sted nå poster et nytt anlegg i PSU forumet beklager så mye Endret 9. januar 2007 av Storleer Lenke til kommentar
torb Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det kan ikke være at du har 2 kontakter a 4 pin som kan settes sammen til 1 på 8 pin? Jeg måtte dele 8 pin i 2 da jeg nylig fikk en MIST Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Det kan ikke være at du har 2 kontakter a 4 pin som kan settes sammen til 1 på 8 pin? Jeg måtte dele 8 pin i 2 da jeg nylig fikk en MIST 7682782[/snapback] nei, jeg tviler på at det er på hiperen, er bare en 4 pinner ser det ut som, hva skal jeg gjøre? må jeg gå til innkjøp av enda en ny psu? hovedkortet er EVGA nForce 680i SLI, nForce-680 Endret 9. januar 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå