Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til optimal sex

Gjest Gjest_OP_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_OP_*

Hei. Har i det siste begynnt å eksprimentere og utforske en del med sex, noe som igjen medfører at jeg har lyst til å ha sex med andre menn.

Noen som har noen tips eller råd til hvordan man får mest og best mulig ut av sex men en annen gutt?

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å heller hjelpe fyren?

Jeg vet veldig lite om å ha sex med andre menn, men vil tro mye av det samme gjelder som om det var en jente; altså å prøve seg frem, snakke sammen osv. Du sa jo at du eksprimenterte litt, så gå å eksprimenter.

Lenke til kommentar

Jeg vet veldig lite om å ha sex med andre menn, men vil tro mye av det samme gjelder som om det var en jente; altså å prøve seg frem, snakke sammen osv. Du sa jo at du eksprimenterte litt, så gå å eksprimenter.

7682770[/snapback]

Beste svaret idag!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_OP_*

Arbakadarba, jo som i fleste tilfeller vil nok det være det beste.. Men er også derfor jeg spør. Tips og triks som kan få det til å bli enda bedre. Man lærer alltid så lenge man lever, men skader ikke å ta me seg noen tips og triks på veien for å optimalisere det. :)

Lenke til kommentar

7682770[/snapback]

Beste svaret idag!

7682793[/snapback]

Ja, så hjelp han du da!

Jeg fikk svaret på at han var en gutt, derfor kan jeg dessverre ikke hjelpe han.

Lenke til kommentar

Usikker på hva du har prøvd hittil, og hva du er villig til å prøve og slikt, og hvor gammel du er. Er du gammal nok til å dra på homseklubber er vel det et flott alternativ til å møte likesinnede for å enten hooke opp med en å ha sex med, eller bare prate med andre der hva de liker, og kanskje få idéer. Jeg er ikke homofil selv, og har ikke mye erfaring på min side av det seksuelle "spekteret" heller, så er vel lite konkrete idéer jeg kan komme med.

Lenke til kommentar
Hei. Har i det siste begynnt å eksprimentere og utforske en del med sex, noe som igjen medfører at jeg har lyst til å ha sex med andre menn.

Noen som har noen tips eller råd til hvordan man får mest og best mulig ut av sex men en annen gutt?

på forhånd takk.

7682614[/snapback]

Jeg har ingen erfaringer selv hva sex med andre gutter angår, men sånn generelt så har jeg noen idéer om hva som gjør sex optimalt.

For min del så blir sex bedre og bedre for hver dag som går. Jeg lærer stadig noe nytt om hva kjæresten min liker eller ikke liker og prøver å tilpasse meg etter det. Akkurat som at hun lærer noe nytt om hvordan jeg liker sengegymnastikken. Vi prater sammen om hva vi liker og ikke liker og passer godt på å si i fra når noe funker veldig godt.

Jeg tror uansett ikke at det er noe fasit på hva som funker og ikke funker. Jeg tror de fleste vil være enige i at sexen er best når man er to om den - med det så mener jeg at begge deltar aktivt. Det værste jeg vet kan tenke meg er en partner som gir null respons i senga. Uten at jeg har veldig store erfaringer med one night stands, så kan jeg si at de gangene det har skjedd så har det ikke vært noen særlig suksess. Mange liker det, men det er bare ikke min stil. Kjenner du noen andre som kanskje kunne tenkt seg det samme? Jeg vil tro at muligheten for at dette blir en hyggelig og fin opplevelse er større hvis det skjer med noen du kan stole på. Kjenner du ingen, så er vel den eneste løsningen å lete;)

At du ønsker å eksperimentere er jo spennende, det er jo viktig å utforske sin seksualitet og er slettes ikke noe å skamme seg over. Lykke til i alle fall, håper du finner det du leter etter.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...