aGal Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei og hopp alle og en hver... Q-Tec er ordet. Så jeg regner med strømforsyninga er gåen... Satte i et Sapphire Radeon X800PRO ViVo kort i en av mine PC'r. Da jeg skulle skru den på ville den ikke. Det vil si at det er så vidt det er lys i ene Mist vifta i 1-2 sec da jeg prøver skru den på, samta at vifta bak og CPU vifta går i 1-2 sec. så vet ikke hva det kan være for no gærlig. Kan det være strømforsyningen etter som det er en Q-Tec som ikke har no særlig godt rykte ? Noen som har aning ? Har tatt ut komponenter prøvd sån PC'n var før jeg satt inn skjermkortet. prøvd uten unødvendige komponenter.. Takk for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Harddisken som gjorde at jeg ikke fikk PC'n til å gå når jeg plugga i 4-pin molex. Skal teste mer i morgen så jeg er helt sikker.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg er 99% sikker på at dersom du finner deg en bedre/ordentlig/ikke-QTek strømfornyning, vil problemet være løst Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Prøblem løst, var Samsung 80 gig som tok kvelden, PC'n vil ikke starte når jeg har den tilkoblet 4-pin molex. Prøvde med en annen disk og da starta PC'n ! Andre gang en disk paier hos meg, og 2 gang det er en samsung, så fra nå blir det Seagate og Maxtor disker Samsung sier jeg farvel til når det gjelds harddisker.. Noen som har hatt samme problem som meg eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå