Lakus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Faan, nå kom min nye Samsung LE32R72 32" HD-klare LCD TV på døra med budbil, jeg bestilte tydeligvis "oppkrav på dør" eller noe sånt, så han kom på døra. Jeg hadde ikke pengene på meg nå så han skulle slippe den av på postkontoret slik jeg kunne hente den senere. Jeg lurer på om jeg kunne ha fått Tv'en nå, og fått en "regning" som jeg måtte betale innen 2 uker for da hadde jeg hatt pengene? Hvis dette er tilfellet ringer jeg tilbake til han med EN gang! Var så deilig å se den store fine pappesken, før den ble kjørt avgårde igjen Lenke til kommentar
nifty Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Faan, nå kom min nye Samsung LE32R72 32" HD-klare LCD TV på døra med budbil, jeg bestilte tydeligvis "oppkrav på dør" eller noe sånt, så han kom på døra. Jeg hadde ikke pengene på meg nå så han skulle slippe den av på postkontoret slik jeg kunne hente den senere. Jeg lurer på om jeg kunne ha fått Tv'en nå, og fått en "regning" som jeg måtte betale innen 2 uker for da hadde jeg hatt pengene? Hvis dette er tilfellet ringer jeg tilbake til han med EN gang! Var så deilig å se den store fine pappesken, før den ble kjørt avgårde igjen 7682266[/snapback] Jeg er *temmelig* sikker på at Posten ikke gir deg kreditt i 2 uker Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg er *temmelig* sikker på at Posten ikke gir deg kreditt i 2 uker WHY!?!?!? WHYYYHYHYYYYY!?!? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg er *temmelig* sikker på at Posten ikke gir deg kreditt i 2 uker WHY!?!?!? WHYYYHYHYYYYY!?!? 7682301[/snapback] Tja, det sier vel egentlig seg selv .... De driver ikke bankvirksomhet, de leveret gods for folk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Tja, det sier vel egentlig seg selv .... De driver ikke bankvirksomhet, de leveret gods for folk Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tja, det sier vel egentlig seg selv .... De driver ikke bankvirksomhet, de leveret gods for folk 7683485[/snapback] Bare for å pirke litt PostBanken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå