slboy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hey Starter en syden-tråd Her kan folk legge inn hvor de skal sommeren 2007 Personlig skal jeg enten til Hersonissos eller Ayia Napa, kanskje Magaluf, sammen med kamerater(18/19 år) i juli. Flere som skal dit, noen som har noe å si om hva vi burde velge og når vi burde dra? Er ute etter fest, morsomme dagaktiviteter og jenter Endret 9. januar 2007 av slboy Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) HeiStarter en syden-tråd Her kan folk legge inn hvor de skal sommeren 2007 Personlig skal jeg enten til Hersonissos eller Ayia Napa sammen med 8 kamerater(18 år) i juli. Flere som skal dit, noen som har noe å si om hva vi burde velge og når vi burde dra? Er ute etter full fart, morro, fest og jenter 24/7 7682263[/snapback] Skal først til østen også kansje seinere til Kypros> Ayia Napa. Har hørt om at noen hoteller i Ayia Napa selge partybilletter til sex og fylleorgier. Åsså har jeg hørt om gay paradise? Endret 9. januar 2007 av Chakl Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg skal ikke til syden, men tilbake til New York. Wohohoooooo. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har veldig lyst å dra til Hellas. Epz. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Denne hører vel til i Ferie/Reise-kategorien. Skal btw til Hersonissos i sommer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hmm, du har nøyaktig samme tråd her. Da stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg