boundishh Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 dette gjelder ikke meg jeg har fz som venter på meg. men det gjelder disse merkene som ser sykelig billige ut og folk som tror er så bra er de virkelig bra (tenker på aprillia ,furia, derbi og andre billig skjit) er de så ræva som man får følelsen av f.eks en derbi jeg så her i sommer var helt ny og så ut som en plastic fantaic el-sykkel for barn Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Trådstarter har på oppfordring ikke forandret på emnefeltet. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg