Serqevx Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hmmm, mente noe ala http://spillportalen.com/forum/statistics.php Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-11-30 15:55, skrev Serqevx:Hmmm, mente noe alahttp://spillportalen.com/forum/statistics.php for admin så vil det være tilgjengelig noe lignende for det nye forumet.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 12:30, skrev SirHartge:for admin så vil det være tilgjengelig noe lignende for det nye forumet.. Hvorfor ikke gjøre det tilgjengelig for alle? Så stor hemmelighet er det vel ikke? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Ønsker meg 1.3 kinderegg av det nye forumet jeg. Statsen er ikke så viktig, men det jeg håper kommer: - At jeg blir huska fra gang til gang så jeg slipper å taste inn brukernavn og passord hele tida : - At det er RASKERE! (selv om jeg vel er sikker på at dette ikke skjer :sad:) - At det kan vise meldinger jeg har deltatt i, slik at jeg kan få avsluttet diskusjonene. - At det har en ignore funksjon. [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-02 16:00 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 En ting til: Når du søker på en person, kommer det opp meldingene hun/han har deltatt i, eller opprettet. Hvorfor står det forfatter foran da? Forfatter? Kanskje finne på et annet navn? Når jeg skulle vise en person en tråd, trodde han at jeg hadde opprettet alle postene som kom frem, siden det stod forfatter. Kanskje vi også kan få lov til å ha alle posten vi deltar/oppretter? Eller vil det ta for mye plass? Skjønner ikke at det kan gjøre det men. Og som Anders Leipsland sa, at det står f.eks. på "latestus" hvilke tråder vi har deltatt i. F.eks. at de merkes med et eller annet. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: borre skrev (2002-12-02 15:01):Hvorfor ikke gjøre det tilgjengelig for alle?Så stor hemmelighet er det vel ikke? Fordi det er hemmelig vel! :smile: Eg veit ikkje, det er slik med phpBB, men det er sikkert mulig å legge ut statistikk til resten av brukarane og... :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei Kilogram! Gleder meg til å teste ut den nye versjonen.:wink: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Når vil den nye versjonen iverksettes? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Hr.Hassan siterte:Når utgangspunktet er galt,blir resultatet genialt.. (H.Ibsen) "Hvor Udgangspunktet er galest, blir tidt Resultatet originalest" er det opprinnelege sitatet. (Peer Gynt akt 4, scene 9) [ Denne Melding var redigert av: pekle på 2002-12-03 19:20 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 15:51, skrev Anders Leipsland:- At jeg blir huska fra gang til gang så jeg slipper å taste inn brukernavn og passord hele tida : Ja, funker Quote: - At det er RASKERE! (selv om jeg vel er sikker på at dette ikke skjer :sad:) tja :smile: Quote: - At det kan vise meldinger jeg har deltatt i, slik at jeg kan få avsluttet diskusjonene. Noe lignende.. Quote: - At det har en ignore funksjon.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-02 16:00 ]</font> Nei, desverre Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 17:42, skrev kilogram:Fordi det er hemmelig vel! Eg veit ikkje, det er slik med phpBB, men det er sikkert mulig å legge ut statistikk til resten av brukarane og... Ettersom "Norske freaks" kjører phpBB v2 og klarte det, så klarer nok dere også det :wink: Ellers blir jeg litt skuffet over dere Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: LasseAndreK skrev (2002-12-03 18:14):Når vil den nye versjonen iverksettes? Det er ikkje bestemt enno. Det som mangler er differensiert design på dei ulike søstersidene, men ting tar litt tid. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå