Gå til innhold

Nytt Headsett (500-1000,-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville unngått skullcandy. De jeg har hørt har vært virkelig ræva - på alle måter. Masse doven bass - en skandale at folk kjøper de, når de kunne fått bedre lyd til halve prisen. Men .. navnet er kult da :)

Sennheiser hd-555 er lett å anbefale, svært behagelige og ha på, og god nøytral lyd - rett og slett en veldig bra allrounder. De er også lettdrevne og kan fint drives direkte fra et lydkort eller en mp3 spiller. En bakdel kan være at de er åpne, d.v.s de isolerer deg ikke fra støy utenfra, og det lekker også en del lyd ut fra de. Dette passer dårlig hvis du f.eks bruker de der det er mye folk rundt deg.

Anbefaler deg å bruke en time eller to på headfi ( http://www.head-fi.org/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=2 )

Hyggelige folk, og utrolig mye bra info om høretelefoner i alle klasser or priser.

Det aller beste ville vært om du hadde mulighet til å få testet dem selv først før du kjøper deg noe. Jeg veit dette ikke alltid er like lett her i norge :/ Noen andre merker du isåfall kunne sjekket ut er Grado, Beyerdynamic, AKG.

Hvis du ikke har mulighet til å teste tingene selv, så får du etter min mening ikke noe "safere" valg i din prisklasse enn sennheiser hd555.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...