Badering Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei. Kjøpt ny router, og forsøker å koble opp macbooken til dette trådløse nettverket. Jeg får den opp, greit nok, men å kunne koble seg opp er et annet problem. Får meldingen "Det oppsto en feil under tilbokling til AirPort-nettervket xxxxxx". Hva gjør jeg for at den skal kunne tilkobles nettverket? Routeren er tilkoblet windows-pcen, og installert der. Internet fungerer fint der. Bruker ikke trådløst nettverk på den, bruker bare ethernet. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har du noe sikkerhet på? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Aka brannmur? Nope Endret 12. januar 2007 av Badering Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Aka brannmur? Nope 7703241[/snapback] Han mener kryptering eller mac-filtrering. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Så ingen lenger trenger å kaste bort tiden med å hjelpe meg; Fungerer nå Lenke til kommentar
Carpanini Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Så ingen lenger trenger å kaste bort tiden med å hjelpe meg; Fungerer nå 7717765[/snapback] Jeg sitter med samme problem du hadde, hvordan løste du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå