Gå til innhold

Nokia 3250 - frakoblet - sett inn sim-kort...?

Anbefalte innlegg

Har søkt etter frakoblet på forumet, men ikke funnet en topic/emne som treffer min problemstilling helt.

Mistet mobilen svakt i gulvet og ingen tegn til ytre skader. Mobilen lar seg helt fint skru på. Den kommer på som Frakoblet og hvis jeg ønsker å endre profil til Lydløs eller Generell får jeg bare melding om "Sett inn sim-kort"....

Tenker jeg skal forsøke å oppgradere den for å se om den da kommer til live slik den skal. Hvis den ikke gjør det må den kanskje besøke et verksted - men da et lite spørsmål; ved slagskader og fuktskader er jo ingenting som kjent dekket.

Kjenner noen til om disse Nokia Symbian mobilene har slike små fester inne i seg som bryter ved eventuelle mindre fall? Har tidligere hørt om mobiler som har små (ikke fysiske koblinger), men punkter inni seg som er skjøre og ryker ved små trykk/fall - verksted kan således vise til disse og konstatere slagskade...

Noen med erfaring her? Vil jo nødig levere inn og få en regning om undersøkelseskostnad - når telefonen allikevel ikke direkte er vits å reparere (høyst sannsynlig ugunstig vs. kjøpe ny telefon)....

Takker stort for alle innspill....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har forsøkt å kjøre Software Update fra Nokia nå uten at dette hjalp.

Mobilen/oppdaterings-programmet krever jo nemlig at SIM-kort må være satt inn for at det skal fungere.

Har noen andre gode tips? Kjenner folk til her inne om Nokia har mindre kontaktpunkter inni telefonen som blir brutt hvis den får seg et lite slag av mindre art?

Slik at verksted kjapt kan avdekke fallskader?

For noen her inne på forumet jobber vel i mobil-verksted bransjen?

Takker for tilbakemeldinger og god helg! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...