Thor. Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei. Jeg trenger hjelp med å finne en ipx protokoll for Windows Vista. Har en D-Link DWL G-520 trådlød kort. Hjelp er bra Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvem bruker IPX i dag? Er mangen herrens år siden det var poplært blant Novell fanatikerne. Hvorfor ikke bare TCP/IP ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Hvem bruker IPX i dag? Er mangen herrens år siden det var poplært blant Novell fanatikerne. Hvorfor ikke bare TCP/IP ? 7687029[/snapback] Får du til og spille Command and conquer red alert 2 med tcp ip så er dou god... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg er god... www.hamachi.cc Den emulerer også IPX. Lar deg tilogmed spille over internett som om du var på LAN. -C- Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg er god... www.hamachi.cc Den emulerer også IPX. Lar deg tilogmed spille over internett som om du var på LAN. -C- 7687638[/snapback] Hjelper lite så lenge han ikke finner og får installert IPX protokollen i Windows Vista. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Jeg er god... www.hamachi.cc Den emulerer også IPX. Lar deg tilogmed spille over internett som om du var på LAN. -C- 7687638[/snapback] Hjelper lite så lenge han ikke finner og får installert IPX protokollen i Windows Vista. 7687705[/snapback] Helt korrekt Endret 10. januar 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå