Snufi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Heii.. Eg har ein Ipod vidio 60gb, så lurte eg på kosen eg kan få filmane fra itunt inn på musikkvidio på ipoden. når eg legger til så liger allt seg automatisk på filmer. noen så vett ka eg kan jer? Takk på farhand;D Endret 9. januar 2007 av Snufi Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Naa bruker ikke jeg Ipod, men det er vel bare aa plassere den under den mappen du vil ha den i? Og hver saa snill aa ikke skriv paa dialekt. Det blir saa vanskelig aa lese. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Naa bruker ikke jeg Ipod, men det er vel bare aa plassere den under den mappen du vil ha den i? Og hver saa snill aa ikke skriv paa dialekt. Det blir saa vanskelig aa lese. 7682391[/snapback] Ok sorry..!! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 hvis du går inn på "vis detaljer" på musikkvideoene må du der velge at de er musikkvideoer og ikke feks film Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 hvis du går inn på "vis detaljer" på musikkvideoene må du der velge at de er musikkvideoer og ikke feks film 7683237[/snapback] Ja men viss ikkje musikkvidio ligger på musikkvidio på ituns? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 hvis du går inn på "vis detaljer" på musikkvideoene må du der velge at de er musikkvideoer og ikke feks film 7683237[/snapback] Ja men viss ikkje musikkvidio ligger på musikkvidio på ituns? 7683845[/snapback] såvidt jeg husker ligger de under Filmer Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det noen som vet hvorfor det ikke selges 60 gb iPod på apple.no Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det noen som vet hvorfor det ikke selges 60 gb iPod på apple.no 7684411[/snapback] på meg virker det som den har gått ut av produksjon Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Er det noen som vet hvorfor det ikke selges 60 gb iPod på apple.no 7684411[/snapback] Kan kjøpa min;D, eit godt råd er å kjøpe 30gb. det er meir en nåkk. jalfall får meg;D Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Nå fekk eg det til, du går på høyreklikk å så på vis informasjon så bytter du til musikkvidio:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå