Amored Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Emnetittel sier vel egentlig det meste... Bak på Viva Piñata-coveret står det at det er mulighet for online mulitplayer, men jeg aner ikke hvordan dette funker, og hva man må gjøre for å få det til. Noen som har testet dette? EDIT: Det skal jo også være mulig med 4 stk. på 1 konsoll i Viva Piñata. Endret 9. januar 2007 av Amored Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du kan sende piñatas til hverandre, man har desverre ikke mulighet for å besøke hverandres hager. Lenke til kommentar
freke Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Litt Animal Crossing aktig opplegg? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Ok. Veldig tåpelig å skrive "multiplayer via internett 2", når man bare kan sende ting til hverandre Lenke til kommentar
veluci Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 grunnen til att det er slik er att det ikke har kommet patch for det enda.. men det kommer nokk Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 grunnen til att det er slik er att det ikke har kommet patch for det enda.. men det kommer nokk 7683266[/snapback] Ok. Så det blir mulig å invitere venner til hagen etterhvert? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 det vill eg tru ja er jo det som står i manualen, så de jobber nokk med det Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 det her blir en del of-topic! men orker ikke lage ny tråd! hva går egentlig hele spillet ut på? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Å lage en hage, tiltrekke pinata's og passe på disse slik at de kan bli sent til fester over hele verden Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Å lage en hage, tiltrekke pinata's og passe på disse slik at de kan bli sent til fester over hele verden 7684059[/snapback] ok er det morsomt?? er det stort utvalg i hagene? Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ja det er veldig morsomt, er mange pinatas og mye utstyr og planter og ting å skaffe. kan bli litt hektisk nå å da forresten, opplevde at jeg sendte 2 av mine kaniner i en eske i en slags "side quest" så skulle de bli sendt tilbake igjen med engang..men de kom aldri :S noen andre opplevd det? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du mener fabrikk ordre? Gjort 2, fikk de tilbake etter en liten stund. Variasjon i hagen? Tja, det er DU som lager hagen, du vil ikke få plass til alt så variasjon blir det. Og ja, det er moro. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du mener fabrikk ordre? Gjort 2, fikk de tilbake etter en liten stund. Variasjon i hagen? Tja, det er DU som lager hagen, du vil ikke få plass til alt så variasjon blir det. Og ja, det er moro. 7684311[/snapback] skrev vel feil da! mente er det stort utvalg i ting man kan ha i hagen! f.eks. mange planter istedet får og bare ha 2-4 ! er det et barne spill eller er det får alle? Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 til et barnespill å være så er det veldig komplisert:P mye for en hardbarka gamer å ta fatt i. grafikken er veldig sjarmerende så det eneste minuset er vel de norske stemmene..men de kan man jo skru av (er tekst) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Eller du kan sette på de engelske. Det er ganske komplisert vil jeg si, iallefall om du skal få barn til å prøve. Er mange planter å velge mellom, samt busker, trær, leker, hus osv osv. Er mye å ta fatt i, og selv føler jeg at spillet er veldig godt laget med tanke på flyt. Det er heller ingen fastsatte oppdrag sånn set, men personlig har jeg laget mange personlige oppdrag som jeg vil fullføre, bare for moro skyld Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 åssn setter man på de engelske stemmene? fant ikke noe jeg :O Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) mhm tenker jeg går får spillet! post nr:600 Endret 9. januar 2007 av stisse2k Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Gå på dashboard, console, og sett den på engelsk Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) hva mener du? er inni spillet nå men finner ikke noe selve konsollen er på engelsk å det har den alltids vært dooh, fikk till nå! satte at konsollen er i england å hele denne tiden har jeg spilt på norsk XD jeg har vært så dum.. Endret 9. januar 2007 av Firvulag Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tja, kanskje ikke dum. Når det er språk valg bruker det jo å være i spillet. Men syns det er greit at den stiller seg inn slik, siden spillet sikkert er rettet på mer casual spillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå