Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Braaten er verdt mer, mye mer, men sånn må det bli. Er veldig glad over at han går til Premier League, og til Bolton. Håper han blir bedre der og virkelig slår til. Gutten har hvertfall potensialet på plass.

Synd at det ikke ble noen avskjedskamp, men regner med det blir litt synging for Daniel på lørdagen likevel.

Lenke til kommentar

Fordi han overhodet ikke fungerte på RBK. Han virket lat og umotivert. Dessuten er han for glad til å holde på ballen fremfor å spille sine medspillere gode. I tillegg så skårer han altfor få mål.

Iversen; 9

Konan; 6

Braaten; 2

Lenke til kommentar
Jeg kunne solgt han for 2,50,- og en pæreis. Han fungerte ikke i klubben, var dårlig for moralen + at han hadde kun et par måneder igjen av kontrakten.

9179150[/snapback]

Kan ikke si jeg tror på den et sekund. Braaten er en av spillerne i Norge med størst internasjonalt potensiale,og å miste en sånn spiller gratis vil jeg ikke tro noen norsk klubb hadde sett seg fornøyd med.

Ja,enig i at de fikk en god sum i forhold til kontraktstiden men de hadde hatt mulighet for mye mer ved videresalgsprosenter eller en sum ved et viss antall spilte kamper.

Og fungerte ikke i klubben? Han har nå spilt veldig mange gode kamper for RBK og hadde fint vært den største stjernen om han ble brukt riktig.

5 mill?Skeid kunne jo fått minst like mye for han pluss prosenter av Lens for flere år siden.

Lenke til kommentar
Fordi han overhodet ikke fungerte på RBK. Han virket lat og umotivert. Dessuten er han for glad til å holde på ballen fremfor å spille sine medspillere gode. I tillegg så skårer han altfor få mål.

Iversen; 9

Konan; 6

Braaten; 2

9179235[/snapback]

Må si meg fullstendig uenig der, og målstatistikken viser jo bare en vridd sannhet når du tenker på spilletid!

Lenke til kommentar

Braaten har hatt klippekort i hele år selv om han har prestert langt under pari. Har ikke oversikt over hvor mange ganger han har spolert gode overganger ved å knuge på ballen 25 meter unna mål.

Han har rett og slett virket umotivert de gangene han har spilt i Tippeligaen. I Champions League har han vært tidvis enorm. Håper virkelig han fortsetter slik i Premier League.

All hell og lykke til Daniel. Han fremstår som en meget sympatisk spiller med absolutt null divanykker. Synd han ikke fungerte i Tippeligaen.

Lenke til kommentar
Er du blind eller? Han hadde gått gratis om noen måneder. Er det rart det går ut over prisen eller? Braaten ble solgt på salg rett og slett.

9179274[/snapback]

Fælt som du tar av pga min meninger da. Ville kostet RBK relativt lite å gi han en kontrakt for muligens 2 år til,for så å selge han med langt større fortjeneste. Men det er vel noe RBK ikke føler de har tiden eller pengene til å sette i gang med.

Men nå er han solgt og skal prøve seg i Premier League,lykke til sier jeg og. Håper han klarer å komme seg inn i det så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Fælt som du tar av pga min meninger da. Ville kostet RBK relativt lite å gi han en kontrakt for muligens 2 år til,for så å selge han med langt større fortjeneste. Men det er vel noe RBK ikke føler de har tiden eller pengene til å sette i gang med.

9179382[/snapback]

Poenget var vel at Braaten ikke hadde signert med RBK igjen fordi han ønsket seg til Bolton.

Hadde RBK ventet hadde han gått gratis til Bolton til høsten!

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Så jævli flaut av Lillestrøm. Norsk fotball suger.

Var det Luxemburg dette laget var fra?

9182878[/snapback]

Dritflaut. Og dette er spillere som tjener 2-3 millioner kroner i året. Hadde jeg gjort en like dårlig innsats på jobben, hadde jeg fått sparken. Med den innsatsen enkelte spillere har vist i det siste, så burde kanskje klubben fristille dem fra sine kontrakter.

Skulle nesten ønske vi spilte Intertoto-cupen i stedenfor, for da hadde vi sannsnynligvis tapt for et bedre lag.

Pantera

Lenke til kommentar

Dette er verre enn Åtvidaberg. Kun 3 på laget fra Luxembourg er fotballspillere på heltid og de har en publikumskapasitet på 1000. Laget har tidligere tapt 0-21 mot Chelsea over to kamper.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
LSK kjemper ikke akkurat i toppen lengre, de har jo ikke vunnet siden mai om jeg ikke er på tur.

9183419[/snapback]

Da er du nok på tur, for LSK ha vunnet kamper både i juni og juli og nå sist i cup'en, mot Ålesund....og ligger tross alt bare 3 poeng bak sølvplassen. Men det kan bli en tøff høst, hvis ikke spillera skjerper seg kraftig.

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...