DanielL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hadde gitt veldig mye for å skjønne hva dommeren tenkte i den lille perioden der,totalt kaos sier jeg bare. Utrolig typisk at VIF får en falsk opptur her for kun å bli slått rett ned igjen neste runde. Tror uansett Stabæk vil få en utligner før slutt. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hadde gitt veldig mye for å skjønne hva dommeren tenkte i den lille perioden der,totalt kaos sier jeg bare. Utrolig typisk at VIF får en falsk opptur her for kun å bli slått rett ned igjen neste runde. Tror uansett Stabæk vil få en utligner før slutt. 9168518[/snapback] Angrer vel på at han ikke ga straffe forrige situasjon men to feil blir ikke en rett, det forblir bare to feil. uansett er det fordel for RBK at Enga tar poengene... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har sluttet å bry meg om hvordan det går med de antatte topplagene. Det viktigste for meg er at Tørum og Henriksen klarer å trylle frem en skikkelig angrepsstrategi som faktisk passer de spillerne de har til rådighet. Per dags dato benytter RBK seg av en 4-3-3-formasjon som overhodet ikke fungerer med det spillermaterialet RBK har for øyeblikket. Jeg kunne tenkt meg en 4-4-2 med en diamant på midten; Lars Hirschfeld Roar Strand - Christer Basma - Miika Koppinen - Mikael Dorsin Alexander Tettey Marek Sapara - Per Ciljan Skjelbred Didier Konan Steffen Iversen - Yssouf Koné Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Helt enig med deg LarsP. Tror rosenborg hadde blitt bedre med både kone og ivers på topp! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Tettey har imponert i det siste. Så ikke Tromsø-kampen, men han er rå på å vinne tilbake baller. Om han fortsetter å vokse kan han bli en virkelig god midtstopper. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er han ikke sentral midtbanespiller? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tror RBK har brukt han som begge deler,husker han var aktuell til å spille fra start med Arsenal som stopper da de møttes. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Tettey er et typisk anker som besitter en enorm aksjonsradius samt at han knuser samtlige på kondisjonstestene. Han har fremdeles mye å lære når det kommer til å sende ballen fremover i lengeretningen, men det er sånn som kommer med tid. Han er en definitivt en mann for fremtiden. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er han ikke sentral midtbanespiller? 9171287[/snapback] My bad. Defensiv midtbanespiller Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Trore Strand (BT) må ha en skikkelig bakrus for å klare å skrive noe slikt: Fire dager etter at Brann fikk cupjuling av Viking, spilte laget en overbevisende bortekamp mot Strømsgodset. Seks poeng på de to første høstkampene betyr at Brann troner øverst på tabellen og i øyeblikket er gullrivalene få. http://fotball.bt.no/kommentar/article86555.ece Brann møter VIF borte og RBK hjemme, to kamper som fort kan gi to tap. Vinner Brann de to kampene (noe jeg tviler på), så vil jeg anslå mulighetene for seriegull til 70%. Vinner Brann kampene mot Viking(h) og LSK(b) i tillegg tror jeg det er bankers. Men de fire kampene der kan fort bli fire tap. Med Tromsø borte i siste serieomgang, som tradisjons tro nesten alltid ender i tap, så ser det tøft ut. Med det kampprogrammet er det langt fra sikkert med noe Brann-gull. Tror de tar medalje, men gull tror jeg blir meget tøft. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Sånn som Tippeligaen er i år kan ikke noen være sikre på gull Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja, satser på at VIF & RBK tar poeng mot Brann så knuser Viking Brann borte .. Bler en utrolig spennende sesongavslutning, meget tett i toppen av tabellen i år. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 For å være nøyaktig er statistikken 2-1-2 på de fem siste på Alfheim mellom TIL og Brann Og de har alltid vært en av de farligste når de har kommet opp. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 For å være nøyaktig er statistikken 2-1-2 på de fem siste på Alfheim mellom TIL og Brann Og de har alltid vært en av de farligste når de har kommet opp. 9172224[/snapback] Nja, de rettet litt opp i statistikken i 2003 da de endelig slo laget, etter å ha tapt de syv foregående oppgjørene på Alfheim. La oss ( i hvert fall bergensere) håpe at vi ikke faller tilbake til det, selv om kampen i fjort ikke akkurat var positivt for Brann. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Bah, Stabæk har dommeren på sin side i dag. VIF snytt på en klar straffe, etter fantastisk Berre spill. Edit: Haha, å så dømme straffe på det der? Jaja, det gikk nå opp i opp. 9168455[/snapback] Det var jo feil dømt i forkant av Bærre ble snytt for straffe, så Stabæk bør føle seg snytt, men klager ikke jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Daniel Braaten klar for Bolton Bra for RBK og bra for Braaten. Nå er jeg faktisk meget fornøyd. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kun en sum på 5 mill og ingen prosenter videre? Kan ikke si det var det smarteste salget jeg har sett,men de hadde vel ikke store mulighetene når han hadde så lite tid igjen av kontrakten. Blir spennende å se hvor mye spilletid han får i starten og om han må jobbe som Gamst for å holde nivået som vil kreves. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg kunne solgt han for 2,50,- og en pæreis. Han fungerte ikke i klubben, var dårlig for moralen + at han hadde kun et par måneder igjen av kontrakten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg kunne solgt han for 2,50,- og en pæreis. Han fungerte ikke i klubben, var dårlig for moralen + at han hadde kun et par måneder igjen av kontrakten. 9179150[/snapback] Kunne solgt hva som helst for en pæreis jeg! OT: Synest også at det var eit bra salg av RBK. 5 mill. er jo eit røverkjøp fra Bolton si side da. Nå håper jeg at Bertelsen består legesjekken hos Viking. Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kun en sum på 5 mill og ingen prosenter videre? Kan ikke si det var det smarteste salget jeg har sett,men de hadde vel ikke store mulighetene når han hadde så lite tid igjen av kontrakten. 9179058[/snapback] Hmmm, mill for å løse han fra kontrakten noen måneder før den går ut. Ikke så veldig dumt for hvis de ikke hadde gjort det hadde han gått gratis om noen måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg