Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

fortsatt mange bitre rbk-supportere her, det er bra det, dere er litt for godt vant der oppe. LSK-Odd derimot, odd skulle ha vunnet idag, vi brente en straffe, men men gjorde det godt igjen ved å score et mål etter på. "LSK skapte nærmest ingenting, noe som resulterte i at innbytter Arild Sundgot ble byttet ut igjen." treffende sitat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utifra de 4-5 kampene jeg har sett så langt i år mener jeg ikke RBK har den beste stallen. Førsteellveren til laget er knall, men stallmessig så har de sine svakheter. Noen av spillerne viser seg jo å være oppskrytte også og laget famler jo uten Iversen på banen. Skjelbred og Tettey, eksempelvis, fortjener absolutt ikke å bli rost så mye opp i skyene før de får erfaring nok til å bli mer stabile. RBK har to spillere som virkelig skiller seg ut, og det er Sapara og Iversen.

Men de er vel absolutt et av de lagene med størst potensiale. :)

Lenke til kommentar

La meg bare peke nese til LarsP og resten av trollkidsa fra bartebyen. Velkommen til det kalde nord, her dere får juling hvert år (ikke alltid i målprotokollen).

Dette var herlig, endelig en skikkelig kamp etter at Bernier dro.

Lenke til kommentar
fortsatt mange bitre rbk-supportere her, det er bra det, dere er litt for godt vant der oppe. LSK-Odd derimot, odd skulle ha vunnet idag, vi brente en straffe, men men gjorde det godt igjen ved å score et mål etter på. "LSK skapte nærmest ingenting, noe som resulterte i at innbytter Arild Sundgot ble byttet ut igjen." treffende sitat.

9162672[/snapback]

ye, synd ikke ruudings putta straffa og dumme barlan bommer på slikt no,, fanemeg mulig :() DW)A

Lenke til kommentar

Naturligvis var de best. Tipper ethvert bedriftslag kunne skåret mål på RBK i går.

Beholdningen for kvelden var Koné. Jeg tør påstå at han er tippeligaens beste spiss. Det er simpelthen idioti at han ikke får spille. Volleyskuddet hans var av en annen verden. :O

Lenke til kommentar

Jaja, da er det ikke lenge før de gode lagene spiller ukens runde. Godset - Brann blir jo selvfølgelig den mest spennende kampen for min del, og all statistikk taler imot oss når vi har Brann og Helstad på besøk.

Hvis Brann har planer om å kollapse i år som alle andre tidligere år, ville jeg satt veldig pris på om det var på Gamle Gress i alle fall. Vi har jo noen forsterkninger siden vi var på besøk i Bergen, så vi får håpe at det holder.

Selv har jeg ikke helt troen, etter å ha sett samtlige hjemmekamper unntatt sesongstarten. Jeg tror resultatet kan bli relativt stygt hvis Brann spiller opp imot sitt beste, men jeg ser også en mulighet for en positiv overraskelse - selv om jeg vil anse den som ytterst usannsynlig.

For meg blir i alle fall dette årets høydepunkt på Gamle Gress, og vi som skal dit får bare krysse fingrene for en underholdende kamp med mange mål (helst i riktig mål) og fairplay. :)

Lenke til kommentar

Siden Braaten ikke er en klassisk RBK-ving så er det ingen grunn til at han skal ta plassen fra Koné. Braaten er i mine øyne en av de største grunnene til at RBK ikke fungerer om dagen. Den største grunnen er naturligvis midtforsvaret.

Lenke til kommentar
Tromsø hadde flaks og stjal tre poeng fra RBK som spilte sin dårligste kamp i dette årtusenet.

9164865[/snapback]

Snakk om å gjøre som pressen,prøve å dytte alt ned til hvor dårlig RBK var og totalt glemme hvor godt Tromsø spilte(Spesielt i førsteomgangen)

Klart,RBK hadde ikke en av sine beste kamper. Men en del av rosen for det skal gis til Haugen og Steen som leste spillet veldig godt og Rush/Moldskred som til de grader utfordret Basma og Koppinen. Å si at det kun var RBK som ødela for seg selv blir bare tull og viser bitterhet.

Forresten,volleyskuddet var godt men Rush hadde scort om han traff på den nordmannsbrassen sin ;)

Over til Strømsgodset så vil de absolutt få det hardt mot Brann,tror de kan bli straffet på samme type bakromsløp som Tromsø senket dem på ved Moldskred.

Lenke til kommentar
Tromsø hadde flaks og stjal tre poeng fra RBK som spilte sin dårligste kamp i dette årtusenet.

9164865[/snapback]

Snakk om å gjøre som pressen,prøve å dytte alt ned til hvor dårlig RBK var og totalt glemme hvor godt Tromsø spilte(Spesielt i førsteomgangen)

9165585[/snapback]

INGEN som slår RBK gjør dette med flaks, de som klarer den bragden gjør seg fortjent til den.... UANSETT! Kanskje flaks kan være en medvirkende faktor ved noen seiere men uten dyktighet er det uansett umulig.

Bare synd RBK tapte, får håpe Vålrenga får en trenerskifteeffekt og slå Stabæk i tillegg til at Brann snubler :whistle:

Lenke til kommentar
Hvor i allverden kom denne Moldskred fra forresten?

9165601[/snapback]

Hvilken klubb eller sånn generelt?

Han ble nå hentet fra Haugesund mens han var langtidskadet(Spilt mest i Aafk). De fleste i Isberget ropte og skrek,var forbanna over at TIL hentet en spiller som ikke ville kunne bidra før om lenge og at det ikke var noen garantier for at han ville prestere.

Men fysioen i Tromsø gjorde underverker og Moldskred spilte først borte mot Ham-Kam i fjor høst(Som Tromsø da vant). Har spilt bra men vært litt ujevn og blitt holdt litt utenfor pga Årst. Men nå prioriteres han og spiller som fy :D

Lenke til kommentar
Forresten,volleyskuddet var godt men Rush hadde scort om han traff på den nordmannsbrassen sin ;)

9165585[/snapback]

Og Knudsen hadde kanskje scoret når han var alene gjennom og dommeren blåst frispark for TIL... Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Hvor i allverden kom denne Moldskred fra

Han ble nå hentet fra Haugesund mens han var langtidskadet(Spilt mest i Aafk). De fleste i Isberget ropte og skrek,var forbanna over at TIL hentet en spiller som ikke ville kunne bidra før om lenge og at det ikke var noen garantier for at han ville prestere.

Men fysioen i Tromsø gjorde underverker og Moldskred spilte først borte mot Ham-Kam i fjor høst(Som Tromsø da vant). Har spilt bra men vært litt ujevn og blitt holdt litt utenfor pga Årst. Men nå prioriteres han og spiller som fy :D

9165637[/snapback]

Aha. Følger ikke Tromsø så tett, men han kom jo tilsynelatende fra intet. Men det kan jo virke som de har gjort et smart kjøp, holder han det gående slik som nå kommer han jo til å få heltestatus der oppe. :)

Lenke til kommentar

Tromsø har fått Helge Haugen, en av tippeligaens mest undervurderte spillere. Gutten dro til Tromsø og gruste de andre spillerne i fysiske tester. Han er så aggressiv og løper som en gal. Idiotisk av Brann å slippe han, da han er en fantastisk spiller å ha på midtbanen og utfyller en teknisk og kreativ spiller ganske så godt.

Tromsø spiller utrolig aggressivt. Resultatet er at de avslutter svakt i kamp etter kamp, rett og slett fordi de løper seg tom. De slet fryktelig når RBK for alvor begynte med langpasninger og Iversen kom innpå og utgjorde fyrtårn sammen med Kone.

Etterhvert som Tromsø klarer å justere presset litt slik at de har krefter igjen, så vil de bli enda farligere. Litt merkelig taktikk av treneren som ikke ville bytte ut Pedersen, med krampetendenser i begge bena, fordi det var bedre å ha en spiller som "var kjent med temperaturen i boksen", eller hva det nå var. Men det fungerte jo denne gangen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...